حيدري:
سرپرست فرمانداری یزد با بیان این‌که مسئوليت ما در فرمانداري و استانداري نظارت و هماهنگي بين بخشي دستگاه‌هاي اجرايي است، گفت: استقرار تقريبي 500 واحد مزاحم شهري به اختصاص 28هكتار زمين نیاز دارد.
کد خبر: ۶۴۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 29 August 2018

«عباس حیدری» در دومين جلسه بررسي مشاغل مزاحم شهري ضمن تبريك دهه امامت و ولايت و عيد سعيد غدير و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر و شهداي دولت، اظهار کرد: مسئوليت ما در فرمانداري و استانداري نظارت و هماهنگي بين بخشي دستگاه‌هاي اجرايي است تا با برنامه ريزي و اقدامات موثري كه مجموعه ادارات و دستگاه هاي اجرايي انجام مي دهند خدمات بهتري به مردم و آحاد جامعه ارائه و منافع عمومي به شكل مطلوبتري تأمين گردد.

وی افزود: مهمترين وظيفه وزارت كشور، استانداريها و فرمانداريها در درجه اول تامين امنيت و آسايش مردم است و در مرحله بعد، نظارت بر دستگاه‌هاي دولتي و اجرايي است تا در نهايت با ساماندهي و كارآيي بهتر، رضايت مردم را حاصل شود.

سرپرست فرمانداري یزد، گفت: از يك طرف، بايد آسايش و آرامش شهروندان را در نظر داشته باشيم و مردم براي تامين مايحتاج زندگي روزمره و رفع مسائل و مشكلات خود دسترسي آساني به خدمات مورد نياز داشته باشند و از طرف ديگر، يكسري موانع و مزاحمتها و آلودگي هاي محيطي و صوتي وجود دارد كه بايد مرتفع شود، بنابراين لازم است همه جوانب كار را مورد بررسي قرار دهيم تا رضايت مندي شهروندان به دست آيد.

حیدری در ادامه به بحث زمين اختصاصي براي شهرك مشاغل مزاحم شهري اشاره و گفت: اقدامات خوبي از جانب دستگاه‌هاي اجرايي صورت گرفته و شهرداري طرحهاي خوبي در دست اقدام دارد و ما بايد با همكاري وهماهنگي، بتوانيم از امكانات موجود بهره برداري و هر چه سريعتر نتيجه مطلوب حاصل گردد.

این مقام مسئول بيان كرد: 70درصد از واحدهاي شهرك فني امام رضا(ع) فعال و اصناف مزاحم شهري مشغول فعاليت مي باشند و 30درصد باقيمانده بايد هرچه سريعتر با برنامه ريزي و اجراي طرحهاي مناسب تعيين تكليف شود تا مشاغلي كه متناسب با آن فضا و در اولويت هستند به آنجا منتقل گردند، همچنين در خصوص استقرار تقريبي 500 واحد مزاحم شهري نياز به 28هكتار زمين مي باشد كه بايد از طريق راه و شهرسازي و معاونت عمراني استانداري پيگيري و در صورت تصويب و واگذاري زمين ، طرحهاي مورد نياز اجرا شوند و زمينه انتقال مشاغل و كارگاههاي واجد شرايط فراهم گردد.

وی ادامه داد: سازمان صنعت معدن، تجارت، اتاق اصناف و شهرداري بايد مشاغلي كه براي شهروندان ايجاد مزاحمت دارد را شناسايي كرده و بر اساس طرح و برنامه ريزي هايي كه انجام مي دهند زمينه استقرار اين مشاغل را در شهرك فني فراهم آورند.

گفتنی است؛ در پايان عباس حيدري ضمن تاكيد بر اهميت تأمين آرامش شهروندان،گفت: دستگاه‌هاي اجرايي بويژه مركز بهداشت با همكاري محيط زيست از كارگاهها و مشاغلي كه در مجاورت مناطق مسكوني شهري قرار دارند، رفع مزاحمت نموده و مراحل انتقال آنها به شهرك فني را با جديت پيگيري كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار