از سوی دانشگاه قرآن و حدیث صورت می گیرد
مسؤول امور آموزش‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری نشست‌های آنلاین با موضوعات مختلف نهج البلاغه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 04 September 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا شهبازی با اشاره به برگزاری نشست‌های آنلاین با موضوعات مختلف نهج البلاغه در مدرسه تابستانی نهج البلاغه اظهار کرد: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث با آگاهی از اندیشه و کلام امام علی(ع) و نقش مؤثر آن در عرصه‌های مختلف و با بهره‌گیری از امکانات خود و اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، مضامین و آموزه‌های انسان‌ساز نهج البلاغه را بین عموم افراد جامعه نشر می‌دهد.

وی با اشاره به اهداف دوره مدرسه تابستانی نهج البلاغه گفت: فرهنگ نهج البلاغه‌خوانی و رجوع به آن در عرصه‌های مختلف زندگی در این مدرسه ترویج پیدا می‌کند و آموزه‌‌ها و کاربرد نهج البلاغه در بین عموم افراد جامعه و علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

مسؤول امور آموزش‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد: این دوره در بررسی و ارائه ابعاد ناشناخته نهج البلاغه برای عموم افراد جامعه تأثیرگذار است و نهادینه‌سازی ارزش‌های والای نهج البلاغه در بخش‌های مختلف زندگی را پیگیری می‌کند.

وی از برگزاری نشست‌های آنلاین با موضوعات مختلف نهج البلاغه با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، به صورت آنلاین و در نرم‌افزار آدوبی کانکت خبر داد و افزود: چرایی نیاز به نهج البلاغه، تاریخ زندگانی امام علی(ع)، سیر مطالعاتی، زیبایی‌شناختی و منظومه معارف نهج البلاغه، قرآن، تربیت، اخلاق و مباحث اعتقادی در نهج البلاغه از جمله موضوعات این نشست‌ها است.

شهبازی خاطرنشان کرد: تاکنون نشست‌های نیاز ما به نهج البلاغه، آشنایی با نهج البلاغه(تاریخ امام علی(ع)، سیدرضی و نهج البلاغه) و سیر مطالعاتی نهج البلاغه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های قرآن از دیدگاه نهج البلاغه، زیبایی‌شناختی نهج البلاغه، منظومه معارف نهج البلاغه، اخلاق کاربردی در نهج البلاغه، تربیت در نهج البلاغه، مباحث اعتقادی در نهج‌ البلاغه(خداشناسی)، مباحث اعتقادی در نهج البلاغه(معادشناسی) و فرهنگ‌سازی نهج البلاغه طی روزهای آینده برگزار می‌شود.

مسؤول امور آموزش‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه در مجموع 24 ساعت آموزشی در این نشست‌ها ارائه می‌شود گفت: آزمونی به صورت تستی و آنلاین از محتوای نشست‌ها در بازه زمانی 15 تا 30 شهریور امسال برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در صورت کسب حداقل 60 درصد از نمره کلی آزمون گواهینامه این دوره را دریافت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار