تیم ملی حفاری عنوان قهرمانی لیگ وزنه برداری جوانان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۵۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 04 September 2018

هفته دوم لیگ برتر بزرگسالان و هفته پایانی لیگ جوانان، روز گذشته در تهران برگزار شد.

در پایان رقابت های لیگ جوانان، تیم ملی حفاری با هدایت فراز رامهرمزی عنوان قهرمانی را به دست آورد، نور همدان نایب قهرمان شد و مناطق نفت خیزجنوب مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در لیگ برتر بزرگسالان، مهران قاسم زاده از ملی حفاری در دسته 62 کیلوگرم، در حرکت یک ضرب با ثبت رکورد ۱۲۰ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۳۹ کیلوگرم و مجموع ۲۵۹ کیلوگرم عنوان سوم را به دست آورد.

در دسته ۷۷ کیلوگرم نیز حسین سلطانی از ملی حفاری با ثبت رکورد ۱۴۳ کیلوگرم در یک ضرب، ۱۷۵ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۳۱۸ کیلوگرم دوم شد.

در دسته 94 کیلوگرم، محمد زارعی از مناطق نفت خیز جنوب در یک ضرب با ثبت رکورد ۱۶۰ کیلوگرم، در دوضرب ۱۷۶ کیلوگرم و مجموع ۳۱۶ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد.

در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز رضا بیرالوند از ملی حفاری با ثبت رکورد ۱۸۰ کیلوگرم در یک ضرب، ۲۲۰ کیلوگرم، در دو ضرب و مجموع ۴۰۰ کیلوگرم به قهرمانی رسید و یاسین باقری از ملی حفاری در حرکت یک ضرب با ۱۶۷ کیلوگرم، در حرکت دوضرب با ۲۱۱ کیلوگرم و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم دوم شد.

در دسته 105+ کیلوگرم محسن دادرس از مناطق نفت خیز جنوب در حرکت یک ضرب با ۱۹۰ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۲۲۵ کیلوگرم و مجموع ۴۱۵ کیلوگرم رده سوم را کسب کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار