کد خبر: ۶۶۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴ 08 October 2018

تابناک / سامانی گفت: براساس آخرین اطلاعات به دست آمده تعداد ۶۷۵ نفر در قالب ۱۶۶ تیم عملیاتی به مناطق آسیب ديده شمال کشور به منظور امدادرسانی اعزام شده اند که در دو روز اخیر به ۲ هزار و ۶۷۹ نفر امدادرسانی شده است.

دستور وزير كشور براى انتقال امكانات استانهاى همجوار با مناطق شمالى كشور/ امدادرسانى به ٢٦٠٠ نفر در دو روز اخيربه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از شهرها و روستاهای استان های شمالی کشور در پی بارش باران در روزهای اخیر اظهار داشت: چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و ٣٧ شهرستان تحت تاثیر بارش باران در روزهای اخیر بودند که به دلیل گستردگی حجم بارش‌ها شاهد بروز برخی خسارات در مناطق مختلف بودیم.

وی در ادامه افزود: وزیر کشور بلافاصله دستور بسیج امکانات و تسریع در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را صادر و همچنین از استانداران استانهاى همجوار خواست تمامی امکانات امدادی و خدماتی خود را به مناطق آسیب‌دیده شمال کشور اعزام کنند.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: پيرو اين اقدامات و براساس آخرین اطلاعات به دست آمده تعداد ۶۷۵ نفر در قالب ۱۶۶ تیم عملیاتی به مناطق آسیب ديده شمال کشور به منظور امدادرسانی اعزام شده اند که در دو روز اخیر به ۲ هزار و ۶۷۹ نفر امدادرسانی شده است.

ساماني با بيان اينكه ٣١٧ نفر در مکان های مناسب اسکان اضطراری داده شده و ۴۱۰ واحد منازل مسکونی نیز از آب گرفتگی خارج شده اند، تاكيد كرد: امدادرسانی و خدمت رسانى توسط نيروهاى امدادي و خدماتي و دستگاه مسئول با قدرت ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار