فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:برای دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر بیش از ۱۵۰۰ طرح در نقاط مختلف استان اجرا شده که بیانگر اهتمام پلیس برای برخورد با این پدیده خانمانسوز است.
کد خبر: ۶۶۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 08 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در دیدار فرماندهان و جمعی از پرسنل انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: چهار هزار نفر از افراد دستگیر شده سارق و بیش از سه هزار نفر توزیع کننده مواد مخدر بوده اند.

امان اللهی با بیان اینکه در حوزه کشفیات انواع جرم نیز توفیقات خوبی داشته ایم، افزود: آمار کشفیات مجموع جرائم در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس پلیس کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی همکاران انتظامی، روند صعودی جرائم در استان مهار و خوشبختانه در بسیاری از جرائم خشن نظیر سرقت های مسلحانه، تجاوز به عنف و ... با کاهش چشمگیری روبرو بوده ایم.

وی همچنین با اشاره به گستردگی کار پلیس، افزود: امسال بیش از 600 هزار تماس با پلیس 110 برقرار شده که بیش از نیمی از این تماس ها منجر به عملیات و مداخله و واکنش پلیس شده است.

امان اللهی یادآوری کرد: امنیتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم مرهون تلاش های بی منت و مخلصانه تک تک همکارانی است که در هر ساعت از شبانه روز پای کار بوده و به مقابله با مجرمان و خلافکاران پرداخته اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: ماموران پلیس آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب بوده و با تمام توان از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می کنند.

وی در پایان خدمت به مردم و انقلاب اسلامی را باعث افتخار پرسنل انتظامی استان کرمانشاه برشمرد و گفت: رهنمودهای علمای بزرگی نظیر آیت الله علما همواره مدنظر کارکنان ناجا بوده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار