فرمانده نیروی انتظامی لامرد:رشد پرونده‌های نزاع و درگیری نسبت به سال گذشته در لامرد نیز خبرداد و تصریح کرد: ازنظر رشد پرونده‌های نزاع و درگیری در 6 ماه اول امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 62 درصدی بودیم که با تدابیر و تمهیدات اندیشه شده این آمار کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۶۶۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 11 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ علیرضا نوشاد صبح امروز در جمع اهالی محله کهوردان این شهرستان اظهار داشت: زمانی که امنیت و نظم ایجاد شود سودش را خود مردم می‌بینند و اجرای قانون به نفع مردم است.

وی افزود: امروز با تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کم‌ترین مشکل امنیتی در لامرد وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی لامرد بابیان اینکه ایجاد گاوصندوق در منازل باید شرایط خاص امنیتی نیز برای آن ایجاد شود گفت: بیشتر سرقت‌های منازل در لامرد به‌طرف گاوصندوق‌ها بوده و این در حالی است که گاوصندوق‌های خانگی شرایط امنیتی ندارد.

نوشاد از افزایش کشفیات مواد مخدر در لامرد نسبت به سال گذشته خبرداد و خاطرنشان کرد: مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی رفته است و 400 برابر نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات مواد مخدر در لامرد داشته‌ایم.

این مقام نظامی از رشد پرونده‌های نزاع و درگیری نسبت به سال گذشته در لامرد نیز خبرداد و تصریح کرد: ازنظر رشد پرونده‌های نزاع و درگیری در 6 ماه اول امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 62 درصدی بودیم که با تدابیر و تمهیدات اندیشه شده این آمار کاهش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار