کد خبر: ۶۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 26 July 2015
فرماندار شهرستان کرج گفت:عدم پیگیری مطالبات مردم ازسوی مسئولین نتیجه‌ای جزکاهش اعتماد مردم به دولت ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، محمدتقی ایرانی عصر روز گذشته (سوم مرداد)، در سومین جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص سیل روستای سیجان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: پس از وقوع حادثه سیل روستای سیجان ستاد مدیریت بحران شهرستان کرج به سرعت تشکیل شد و نیرهای ذی ربط وارد عمل شده تا اوضاع را ساماندهی کنند.
وی خاطرنشان کرد:علاوه برتشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان، ستاد مدیریت بحران استان نیز تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد و بلافاصله مشکل شبکه آب کشاورزی، برق و مخابرات این روستا حل شد.
ایرانی افزود:عملیات بازسازی روستای سیجان کاری زمان براست و ممکن است تا سه ماه طول بکشد براین اساس از دستگاه های ذی ربط انتظار می رود تا همکاری لازم را با یکدیگرداشته باشند تا ساکنان سیجان زودتر به امنیت وآسایش دست پیدا کنند.
ایرانی تاکید کرد: برای مقابله با حوادث طبیعی استان البرز نیازمند امکانات بیشتری است که تحقق آن توجه بیش ازپیش دولت را می‌طلبد.
فرماندار کرج گفت: مردم ازمسوولان انتظار دارندتا درمواقع بحران به موقع و به سرعت وارد عمل شوند ولی
متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی مطالبات مردم از بیش از یک دهه پیش محقق نشده که این امر نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی مردم به مسوولین را درپی ندارد.
وی اظهار کرد: برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین حوادثی تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی برای کل استان ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تخریب منابع طبیعی، چرای بی‌رویه دام و ساخت وسازهای غیرمجاز درروستاهای استان ضریب وقوع حوادث طبیعی دراین مناطق را بالابرده است.
فرماندار کرج یادآورشد: محور چالوس جاده‌ای کوهستانی است که وقوع سیل، بهمن و ریزش سنگ درآن طبیعی به نظرمی‌رسد ولی باید طوری برنامه‌ریزی شود که این حوادث کمترین آسیب را به مردم وارد کند.
وی درپایان گفت: برای ساماندهی بحران سیل سیجان هیچ مشکلی نداشتیم و نیروها به سرعت و با بهترین عملکرد وارد میدان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار