مدیر شهری جنوب شرق تهران از احداث دو مجموعه ورزشی آبی در حریم منطقه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 27 July 2015
علی‌اکبر انجمنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجموعه‌ها در محله‌های قیامدشت و خاورشهر منطقه که در محدوده حریم واقع شده‌اند در حال احداث است که در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی در این راستا استخر و سونای قیامدشت در زمینی به مساحت 2000 مترمربع و با 1540 مترمربع اعیانی شامل استخر بزرگسالان و کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی و سایر فضاهای جانبی است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران افزود: این مجموعه با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله خرید تجهیزات و ایزولاسیون حرارتی دودکش‌ها و آماده‌سازی سوله جهت انجام سقف کاذب است.

انجمنی خاطرنشان کرد: استخر و سونای خاورشهر نیز در زمینی به مساحت 2000 مترمربع با 1550 مترمربع اعیانی دارای سالن بدنسازی، اتاق مدیریت و رختکن، سرویس بهداشتی، بوفه و آشپزخانه، سونا و جکوزی و استخر بزرگسالان و کودکان است.

وی یادآور شد: مجموعه یاد شده در حال حاضر با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله سنگ‌کاری بدنه ساختمان‌های اداری و کانال‌سازی، دیوارچینی و کاشی‌کاری است.

گفتنی است، این دو پروژه به همراه تعداد دیگری از پروژه‌های عمرانی، اجتماعی، امورشهری و ترافیکی در حال احداث است که طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار