دستگاه ابزار شوی اتوماتیک با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و سیصد میلیون ریال از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی لارستان خریداری و به بیمارستان امیدوار اوز اهدا شد.
کد خبر: ۶۷۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 24 October 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز: دستگاه ابزار شوی اتوماتیک با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و سیصد میلیون ریال از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی لارستان خریداری و به بیمارستان امیدوار اوز اهدا شد.

دکتر شمسایی، رئیس بیمارستان امیدوار اوز، با اشاره به اینکه، مجوز خرید این دستگاه در مهرماه ۹۷ صادر گردید، بیان کرد: بخش استریلیزاسیون مرکزی(CSSD) در بیمارستان، بخش بسیار پر اهمیتی می باشد که عملکرد نادرست این بخش، فعالیت اتاق عمل را ناکام خواهدکرد.

وی تصریح کرد: یکی از تجهیزات مهم و ضروری در این بخش، دستگاه ابزار شوی می باشد که جهت شست و شو و ضد عفونی ابزار جراحی به کار میرود. با توجه به ضرورت و عدم وجود دستگاه در بیمارستان و طبق پیگیری های مستمر بیمارستان، به منظور شست و شو و ضد عفونی مناسب و اتوماتیک ابزار بیمارستانی، خرید این دستگاه در دستور کار قرار گرفت. دستگاه مذکور که دارای ۵ نازل شست و شو و دو نازل جداگانه جهت جلا و ضد عفونی می باشد به همت دانشکده علوم پزشکی لارستان خریداری و به بیمارستان امیدوار اوز اهدا گردید.

در پایان، دکتر شمسایی، افزود: در مرداد ماه امسال نیز بیمارستان امیدوار اوز به دستگاه آنالیز گازهای خونی با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰میلیون ریال از اعتبارات دولتی مجهز شد تا بتوانیم با افزایش امکانات و تجهیزات پزشکی بیمارستان، رضایتمندی عموم مردم در زمینه خدمات درمانی را کسب نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار