اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با ارسال پیامکی مانع از گفت‌وگوی بدون هماهنگی رؤسای هیأت‌های ورزشی هیأت‌ها با اصحاب رسانه شد.
کد خبر: ۶۷۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 24 October 2018

به گزارش تابناک : مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، روز گذشته با ارسال پیامکی به رؤسای هیأت‌های ورزشی استان آن‌ها را از مصاحبه بدون هماهنگی با روابط عمومی را منع کرد.

در عصر رسانه کنونی سرعت انتقال پیام امری ضروری است که به نظر این رخصت‌گیری هیأت‌ها از مدیر روابط عمومی کار اصحاب رسانه را سخت خواهد کرد.

در دنیای امروز رسانه‌ها ملزم هستند در بستری پاک و بدون تعصب اخبار را به سرعت برای مشتاقان تولید و منتشر کنند، حال با این گونه رفتار‌ها که بعضاً در قالب‌های حرفه‌ای متناسب با ورزش -نه امور دیگر- نمی‌گنجد، بازار شایعات و اخبار زرد داغ‌تر می‌شود و کار برای رسانه‌های جمعی باز هم سخت‌تر می‌شود.

از طرف دیگر اصفهان به عنوان سومین شهر بزرگ ایران تمامی رشته‌های ورزش‌ها را فعالانه در خود جای داده و این رشته‌ها فعالان و رصدکنندگان خبری فراوانی دارد و بدون شک این دست تصمیمات باعث کندی و بعضاً ایجاد حواشی و انتشار خبرهای کذب خواهد شد.

چارت سازمانی ورزشی کشور ایجاب کرده که رئیس هیأت با رای اکثریت انتخاب شود و حتی از اداره کل ورزش و جوانان صرفاً یک نفر آن‌هم مدیر کل حق رأی دارد، حال این سوال پیش می‌آید تشکلی که یک حق یک رأی دارد چگونه می‌تواند به رؤسای هیأت‌ها در این موارد جزئی امر و نهی کند.

اصحاب رسانه برای رفع مشکل باید به سراغ سر منشأ بروند

این تصمیم در حالی گرفته می‌شود که مهدی تکابی مدیر نمایندگی استان اصفهان خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش و جوانان خود نیز سابقه طولانی در مدیریت هیأت‌های ورزشی داشته و عدم ورود به موضوع و ارائه مشاوره صحیح درباره این تصمیم از سوی وی نیز جای تعجب دارد.

خبرنگار فارس تاکنون در تماس با برخی از رؤسای هیأت‌های گوناگون ورزشی با پاسخی مشابه‌ مبنی بر لزوم کسب اجازه از روابط عمومی و نیز ارسال متن پیامک دریافتی مواجد شد اما چند تن ار مدیران هیأت‌های ورزشی نیز بر خلاف این تصمیم و بنا به ضرورت اطلاع‌رسانی مستمر و توجه به حقوق مخاطبان با خبرنگار فارس گفت‌وگو کردند.

تیمور باجول رئیس هیأت والیبال اصفهان در گفت‌و‌گویی با خبرنگار فارس در خصوص این اطلاعیه اذعان داشت: ما در چارچوب وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنیم که نائب این وزارتخانه در اصفهان اداره کل است، پس تابع قوانین هستیم.

وی افزود: شخصاً این عمل را پسندیده نمی‌دانم و اگر خبرنگاری با من تماس بگیرد در خصوص عملکرد رشته والیبال اطلاعات را در اختیار وی قرار خواهم داد.

رئیس هیأت والیبال اصفهان در ادامه تصریح کرد: به نظر من اصحاب رسانه برای رفع مشکل باید به سراغ سر منشأ بروند، با برقراری تماس با رؤسای هیأت‌های مختلف کاری انجام نمی‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار