رفتگری شغلش نبود، اما عشق خدمت به زوار جارو دستش داده بود و می‌گفت که بسیاری از همکارانش هم دکتر و مهندس هستند و برای خدمت راهی مراسم اربعین شده‌اند.
کد خبر: ۶۷۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 25 October 2018

به گزارش  تابناک به نقل از مهر، کمتر از یک هفته به بزرگترین اجتماع مذهبی جهان مانده است؛ سیل خروشان جمعیت از هر سوی جهان به سمت قبله آزادگی جهان روان شده و نگاه‌های ملتمس دعا و جامانده از این سعادت عظیم به سمت بارگاه مقدس اباعبدالله (ع) دوخته شده است.

ستون به ستون و موکب به موکب را پشت سر می‌گذارند به عشق رسیدن به منزلگاه عشاق؛ اما در این بین هستند آنهایی که برای خدمت به این زوار دلداده راهی شده، سر از پا نمی‌شناسند و از هزاران کیلومتر دورتر به شهرهای عراق آمده‌اند تا به زوار و مهمانان امام حسین (ع) خدمت‌ کنند.

داوود یکی از همین عاشقانی که این روزها در نجف اشرف مشغول خدمتی متفاوت به زوار است؛ این شهروند تهرانی از شهرداری منطقه 16 تهران عازم شده و زیر پای زوار را جارو می‌زند و جالب‌ اینکه می‌گوید که اصلا کارش رفتگری نیست.

این شهروند تهرانی حدود 9 روز است که به نجف اشرف اعزام شده و قرار است تا اربعین در همین شهر بمانند و بعد از آن راهی کربلا شوند؛ داوود گودرزی پنجمین بارش است که برای خدمت به زوار داوطلب می‌شود و دو سال را در کربلا خدمت کرده است.

 خودش را خادم زوار معرفی می‌کند و می‌گوید که دوستانش همه داوطلبانه آمده‌اند و اغلبشان دکتر و مهندس و حتی شهردار مناطق هستند و عشق به خدمت آنها را به اینجا کشانده است.

خدمت به زوار را افتخار خودش می‌داند و می‌گوید ما خدمت‌گزار زواریم ایرانی و غیرایرانی هم برایمان فرقی نمی‌کند؛ آرزویش ظهور امام زمان (عج) و رفع گرفتاری‌های همه مردم و مشکلات آنهاست.

حالا این موج خدمت عاشقانه و نمایش صلح و دوستی مسلمانان در بزرگترین اجتماع مذهبی جهان باز هم در حال شکل‌گیری است و صحنه‌های زیبایی در این پیاده‌روی شکل می‌گیرد که این تنها نمونه‌ای از آن است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار