فرماندار کهگیلویه در شورای اداری شهرستان مطرح کرد:
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: استاندار استفاده از ظرفیت‌ها را سرلوحه کار خود قرار داد و تداوم این برنامه‌ها و سیاست ها باعث شد که استان و شهرستان از وضعیت سابق خارج شود.
کد خبر: ۶۷۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۲ 26 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار برگزار شده بود، اظهار داشت: با انتصاب استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در مبارزه با قومگرایی و جناح بندی های سیاسی راه خوبی برای درمان دردهای استان در پیش داریم.

وی افزود: استاندار استفاده از ظرفیت‌ها را سرلوحه کار خود قرار داد و تداوم این برنامه‌ها و سیاست ها باعث شد که استان و شهرستان از وضعیت سابق خارج شود.

جعفر نیکبخت ابراز داشت: ناکارآمدی، بی مسئولیتی و دامن زدن به مسائل سیاسی و قومیتی از جمله عواملی است که دست به دست هم داده است که این استان به ویژه شهرستان کهگیلویه نتواند به توسعه لازم دست یابد.

وی با اشاره به مبلمان شهری و سیمای شهرستان عنوان کرد: خدمات نظام اسلامی از ابتدا تاکنون بر کسی پوشیده نیست و در جهت عمران و آبادانی و رفع محرومیت ‌زدایی در این شهرستان خدمات شایانی انجام گرفته است.

نیکبخت بیان داشت: شهرستان کهگیلویه دارای چهار بخش است و ۱۳۱ هزار نفر جمعیت دارد که از این میران ۷۲ هزار نفر جمعیت شهری و 59 هزار نفر باقیمانده جمعیت روستایی است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان عنوان کرد: جاده‌های ارتباطی شهرستان در مجموع وضعیت مطلوبی ندارند، عملیات زیر سازی راه‌های روستایی انجام نشده است و همین عامل باعث می شود که در فصل بارندگی ارتباط روستاها با محورهای اصلی قطع ‌شود.

نیکبخت در ادامه بیان معضلات شهرستان تصریح کرد : فضاهای ورزشی فعلی اصلآ جوابگوی نیاز نیست و بخشی از این فضاها نیز به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره رها شده است.

وی افزود: از سویی دیگر فضای اداری شهرستان بسیار فرسوده است و قدمت بسیار بالایی دارد، زیر ساخت‌های لازم برای اشتغال وجود ندارد.

وی ادامه داد: پروژه‌های کشاورزی در این شهرستان نیازمند توجه بسیار جدی است، و از همه مهمتر آسفالت معابر و ورودی‌های شهر نیاز به پیگیری و رسیدگی فوری دارد.

فرماندار کهگیلویه در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: کمبود وسایط نقلیه اداری، خودروی حمل زباله، خودروی آتش‌نشانی، بهسازی چشمه‌های روستایی و عشایری، جایگاه اطفای حریق محیط زیست و تکمیل اماکن مذهبی مانند مصلی ها از دیگر نیازمندی‌های بسیار مهم در شهرستان کهگیلویه است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار