رئیس بیمارستان گلستان اهواز عنوان کرد:
رئیس بیمارستان گلستان اهواز از آمادگی کامل این مرکز برای پذیرش و درمان مصدومان و بیماران احتمالی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 28 October 2018

 

دکتر محمدعلی شیخی گفت: خوشبختانه با تجارب خوب سالهای پیش، امسال کمیته‌ی بحران و پدافند غیرعامل بیمارستان گلستان اهواز، به بهترین نحو آمادگی مواجهه با بحران‌های احتمالی را دارد و به جز فرایندهای استاندارد جهانی در زمینه‌ سطح‌بندی سریع بیماران، تجهیزات مورد نیاز و مکان‌های امن برای این مواقع به خوبی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در دوران پرشکوه دفاع مقدس، کادر درمان و کارکنان این بیمارستان در پرحادثه‌ترین روزهای جنگ، حتی برای یک لحظه، دست از کار خدمت رسانی به مجروحین نکشیدند و خوشبختانه این روحیه هنوز پابرجاست، به طوری که سال گذشته بیش از ۱۶ هزار بیمار زائر اربعین حسینی(ع)، کاروان‌های راهیان‌نور، مسافران نوروزی و بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه تحت درمان و مداوا قرار گرفتند.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز افزود: به جز بیماران عادی بیمارستان گلستان که خود آماری عظیم و قابل توجه را شامل می‌شود، این مرکز در مواقعی همچون اربعین حسینی(ع)، نوروز و زمان بازدید کاروان‌های راهیان نور از مناطق جنگی خوزستان، حجم دوچندانی از مراجعه‌کننده را شاهد است که با تشکیل تیم‌های باتجربه درمانی و پشتیبانی، ارایه خدمت به کاروانهای راهیان نور و زائران اربعین حسینی را به عنوان تنها بیمارستان فرا استانی و تنها قطب ترومای جنوب غرب کشور، به طور جدی در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: در مواقع بروز بحران‌های طبیعی مثل زلزله، سیل، طوفان و همچنین بحران‌های غیرطبیعی، همچون حادثه دلخراش تروریستی اخیر و بحران‌های تنفسی، همواره این بیمارستان در خط مقدم خدمت رسانی به بیماران قرار دارد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به حجم بالای خدمات رسانی بیمارستان در ایام اربعین گفت: از بیماران و مراجعان فهیم انتظار می‌رود در شرایط اوج خدمات رسانی، با حفظ آرامش، واقع بینی و عدم بزرگنمایی مشکلاتی که در این حجم از ارایه خدمت گریزناپذیر است، یار و یاور کادر خدوم بیمارستان گلستان باشند.

وی همچنین تصریح کرد: انتظار می رود مسئولین محترم استانی و کشوری با توجه اهمیت این مرکز بزرگ درمانی، تخصیص بودجه های لازم برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان را به نحو در خور شأن مردم عزیزمان، در دستور کار خود قرار دهند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: درمان ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار