معاون استاندار قم با اشاره به اهمیت بازاریابی گفت: یکی از معضلات کنونی بخش صنعت استان بلاتکلیفی واحدهای صنعتی در تملک بانک‌ها بوده که باید برای جلوگیری از معطلی سرمایه‌های هزینه شده در این بخش تا پایان سال تعیین تکلیف شوند.
کد خبر: ۶۷۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 28 October 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در سی و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم که در محل شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، اظهار داشت: بازدیدهای تخصصی توسط مدیران مربوط به تولید و صنعت بایستی به‌صورت مداوم اجرایی شود.

وی افزود: حضور دسته‌جمعی مدیران و همچنین حضور انفرادی مسئولان در واحدهای صنعتی سبب می‌شود تا مشکلات پیش از اینکه به یک معضل تبدیل شوند در همان مراحل ابتدایی شناسایی و برای رفع سریع آن اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به وجود واحدهای تولیدی دانش‌بنیان، فنی و درعین‌حال هایتک در شهرک‌های صنعتی استان را مدنظر قرار داد و گفت: خوشبختانه واحدهای بسیار خوبی در استان را شاهدیم که با استفاده از دانش مدیریت عالی، انضباط کاری، تخصص و همدلی در سطح واحد تولیدی، محصولات مهم و مورد نیاز استان و کشور را تولید می‌کنند.

وی وجود واحدهای موفق با مدیران جوان و خلاق را نمونه‌هایی از الگوهای داخلی برای سایر تولیدکنندگان دانست و عنوان کرد: امیدواریم با کمک مسئولان شاهد توسعه این‌گونه مدیریت‌ها در سایر واحدهای صنعتی باشیم. که در این شرایط باصرفه جویی در هزینه‌های غیرضروری و به‌موقع عمل کردن در بحث بازاریابی و صادرات سبب پویایی واحدهای خود شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم ابراز کرد: در همین شهرک صنعتی شکوهیه واحدهایی وجود دارند که بدون استفاده از تسهیلات بانگی ضمن اداره واحد صنعتی خود به دنبال فازهای توسعه‌ای هستند و این شدنی است و ما دیدیم در شرایط و وضعیت مساوی فضای صنعت و تولید با استفاده از دانش خود این‌گونه موفق عمل می‌کنند.

غضنفری به همکاری و مساعدت بیشتر بانک‌ها در حمایت از فعالان تولید و صنعت استان تأکید و بیان کرد: امسال افق برنامه استان است که در بخش واحدهای تملیکی توسط بانک‌ها تا پایان سال هیچ‌گونه واحدی بلاتکلیف نباشد، تملک واحدهای صنعتی یعنی معطل ماندن سرمایه‌های کشور و این موضوع مورد تأکید رئیس‌جمهور و دولت نیز است که نبایستی سرمایه‌های کشور راکد و معطل بمانند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار