جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان خبر داد
تابناک: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان از اعزام بیش از 14 هزار اصفهانی به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 27 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع آغاز اردوهای راهیان‌نور غرب کشور و اعزام نخبگان و هنرمندان و اقشار مختلف بسیج اظهار کرد: راهیان‌ نور منطقه جنوب و غرب کشور تفاوت‌های خاصی با هم دارند، به این صورت که در مناطق عملیاتی جنوب علاوه بر آنکه دشمن در مقابل رزمندگان ما قرار داشتند، امکانات و تجهیزات لازم در منطقه و محدوده جغرافیایی مشخصی وجود داشت که درگیر می‌شدیم.

وی با اشاره به اینکه در منطقه شمال غرب، شرایط متفاوتی وجود داشت، افزود: در این منطقه که مردم مسلمان و وفاداری داشتند، خدمات ارزنده‌ای را عرضه کردند به طوری که مردم مسلمان و اهل سنت منطقه با تقدیم شهدای بومی، وفاداری خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان بیان کرد: در راهیان‌ نور غرب کشور، علاقه‌مندان از یادمان‌های مختلفی در دو استان کردستان و آذربایجان غربی بازدید می‌کنند به این صورت بعد از همدان، بیجار، دیوان‌دره، سقز، بوکان، میاندوآب، مهاباد، سردشت و بانه، یادمان‌های در نظر گرفته شده را مشاهده خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به تعدادی از یادمان‌های در نظر گرفته شده، گفت: یادمان شهید محمد بروجردی، شهدای عملیات والفجر 2، یادمان شهید ناصر کاظمی و شهید محمدعلی گنجی‌زاده، یادمان شهدای شیمیایی شهرستان سردشت، یادمان شهید مصطفی طیاره و یادمان شهدای زین‌الدین از جمله یادمان‌های در نظر گرفته شده در طول بازدید هستند.

فدا با بیان اینکه عملیات رزمندگان در منطقه کردستان با منطقه جنوب تفاوت دارد، افزود: رزمندگان منطقه کردستان با عوامل ضدانقلاب و عوامل خود فروخته و وابسته به استکبار جهانی برای برقراری امنیت پایدار و رساندن توسعه و طعم شیرین انقلاب اسلامی و خدمت به نظام مبارزه می‌کردند.

وی ادامه داد: رزمندگان در کنار مبارزه با عوامل ضد انقلاب همچنین وظیفه انجام عملیات مردم یاری، برقراری امنیت، سوادآموزی به مردم منطقه، رفع محرومیت، آموزش و سازماندهی مردم برای مقابله با ضدانقلاب را نیز بر عهده داشتند که همه این‌ها توسط یگان‌های مختلف انجام می‌گرفت.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان افزود: رزمندگان منطقه کردستان در آن سال‌ها شرایطی را ایجاد کردند که امروز با قاطعیت قسم می‌خوریم که بین نقاط کردنشین کشورهای مختلف در منطقه، امن‌ترین و بهترین شرایط را در بین کشورهای مختلف داریم به طوری که امروز شاهد حضور مردم هستیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر به دلیل فعالیت و حضور دستگاه‌های مختلف در منطقه کردستان، شاهد اشتغال تعداد زیادی از جوانان و مردم منطقه در زمینه‌های مختلف و به دنبال آن کاهش بیکاری در منطقه هستیم.

فدا تصریح کرد: رزمندگان استان اصفهان نقش تأثیرگذاری در منطقه کردنشین به خصوص در استان کردستان از جمله شهرهای سنندج، سقز، مریوان، مهاباد و بانه داشتند به طوری که استان اصفهان در منطقه شمال غرب، نزدیک به 5 هزار و 600 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی اضافه کرد: اردوی راهیان‌ نور غرب کشور از تاریخ 7 مرداد سال جاری آغاز و تا 20 شهریور سال جاری ادامه پیدا می‌کند که با توجه به زیرساخت‌های موجود در منطقه، بیش از 14 هزار نفر به صورت خانوادگی به منطقه غرب کشور اعزام می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار