جانشین انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: رعایت حقوق شهروندی سرلوحه کار پلیس است و این مهم به عنوان یک اصل اساسی در انتظامی شهرستان کرمانشاه رعایت می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 31 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: فرماندهان بر صیانت از کارکنان، آموزش مستمر و تمرکز بر افزایش کشفیات و برنامه ریزی برای تثبیت روند کاهشی سرقت اهتمام ورزند.

سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در شهرستان کرمانشاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خطاب به فرماندهان انتظامی این شهرستان گفت: حضور مقتدرانه و به موقع پلیس در سطح شهر باید برای مردم احساس امنیت ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش نظارت مدیران بر زیرمجموعه بیان کرد: بهترین راه برای کاهش جرائم و تخلفات کارکنان نظارت و کنترل فرماندهان بر کارکنان زیر مجموعه است.

جانشین انتظامی استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: امروز ماموران انتظامی استان کرمانشاه با فعالیت شبانه روزی خود فضا را برای فعالیت سارقان و هنجار شکنان نا امن کرده اند.

این مقام انتظامی در پایان تعامل پلیس با مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را تعاملی دو سویه و متقابل دانست و یادآور شد: پلیس ایران اسلامی همواره همراه مردم و در خدمت به مردم است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار