مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان تهران گفت: در بخش زیر ساخت‌ها استان تهران پایین ترین سرانه ورزشی را در سطح کشور دارد.
کد خبر: ۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰ 22 February 2015

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی در مراسم معارفه خود اظهار کرد: به تمام کارمندان و مسئولان استان تهران در این مراسم قول می‌دهم که برنامه محور باشم و به هیچ عنوان دیدگاه سلیقه‌ای نداشته باشم.

وی در رابطه با برنامه‌های خود گفت: یکی از برنامه‌های مهم من در بخش آموزش، تحقیقات، پژوهش ، توجه ویژه به ورزش جانبازان و معلولان و طرح آمایش و استعداد یابی در استان تهران خواهد بود. ما در حال حاضر 50 رشته ورزشی فعال داریم و نمی‌توانیم در تمام استانها عملکرد فعالی داشته باشیم. تلاش خواهیم کرد در تمام استانها استعدادها را شناسایی کنیم تا بتوانیم بهترین افراد را برای استان تهران شناسایی و استعدادیابی کنیم.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: در بخش زیر ساخت‌ها نیز استان تهران پایین ترین سرانه ورزشی را در سطح کشور دارد. حتی زمین‌هایی که در گذشته پیشکسوتان ورزشی در این زمین ها فعالیت زیادی داشتند متاسفانه از استان تهران گرفته شد و تبدیل به برج شده است. استان تهران یکی از مظلوم‌ترین استانهایی که تا به امروز نتوانسته است در احراز این زمین‌ها فعالیتی داشته باشد. امیدوارم که وزارت ورزش و جوانان در این زمینه نگاه ویژه‌ای به استان تهران داشته باشد.

وی همچنین ارزیابی عملکرد ادارات و هیات های ورزشی و باشگاه‌ها یکی دیگر از روند فعالیت‌های استان تهران عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تمامی این ادارات باید عملکرد خود را تا پایان سال به ما ارائه دهند و اگر نتوانند عملکرد مثبتی در این زمینه داشته باشند ما دیگر قادر به همکاری با آنها نخواهیم بود.

گرشاسپی همچنین اضافه کرد: در زمینه برگزاری المپیادهای ورزشی استان تهران در گذشته یکی از پیشروترین استانها بود و ما تعداد مدال‌های بیشتری را در بخش دختران نسبت به پسران داشتیم، اما متاسفانه این المپیادها دیگر اثری از آنها نیست و ما سیر خوبی را در ورزش استان تهران نداشتیم. در حقیقت یک زلزله هشت ریشتری به پیکره ورزش استان تهران وارد شده بود و تمام افراد توانمند و بدنه ورزش استان تهران خارج کرده بود و کسانی را وارد این مجموعه کرده بود که صلاحیت انجام کار را نداشتند، ولی امروز ما سعی خواهیم کرد بهترین‌ها را در راس قرار دهیم.

وی تصریح کرد: وقتی که آقای نژاد فلاح مسئولیت استان تهران را بر عهده گرفت تقریبا حساب‌ها بسته شده بود و مشخص نبود که چه کسی استان تهران را به تاراج برده است. هر چند کسانی که پول‌های این استان را به تاراج برده‌اند نابود شده‌اند.

مدیر کل استان تهران خاطر نشان کرد: از اول امسال تا به امروز کارمندان این استان یک ریال بابت حق ماموریت دریافت نکرده‌اند هفت ماه اضافه کاری آنها پرداخت نشده است. امیدوارم که با درایت وزارت ورزش و جوانان و حمایت استانداری تمامی این‌ها جبران شود.

وی در پایان گفت: از امروز کار استان تهران را شروع خواهم کرد و به دنبال تغییر کسی نیستم. حرکت را به سرعت آغاز خواهیم کرد و هر کسی که از این قطار سرعت جا بماند مقصر خود فرد است. آقای گودرزی شمشیر را بیخ گوش ما گرفته و من قول می‌دهم تا زمانی که در پست مدیریت استان تهران هستم اجازه ندهم حق کسی پایمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار