مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به کاهش صید و شکار و افزایش کشفیات در استان، گفت: بیش از ۲۰۰ اسلحه کشف و افزون بر ۲۹۰ نفر از متخلفان شکار دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 26 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به اینکه محیط زیست فارس در حفاظت از عرصه‌های طبیعی، کاهش صید و شکار و افزایش کشفیات پیشرفت چشمگیری داشته است، اظهار کرد: در دو ماهه اخیر نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست فارس ۲۸۴ قبضه اسلحه کشف و ۲۹۴ نفر متخلف شکار را دستگیر کردند و این در حالی است که در دو ماهه مشابه در پارسال نیرو‌های یگان ۱۳۷ قبضه اسلحه و ۲۱۵ متخلف را دستگیر کرده بودند.

وی اضافه کرد: با تلاش و کوشش فراوانی که توسط یگان حفاظت محیط زیست این استان به منظور ارتقای نظارت بر حوزه شکار و صید انجام شده است همچنین در ماه‌های مهر و آبان ۲ هزار و ۳۳۱ مورد ادوات شکار از جمله فشنگ، قطار، دوربین، بی سیم، اره برقی قایق، دام پرنده گیری و تور ماهیگیری کشف و ضبط شده و همچنان شاهد کاهش فرصت شکار برای شکارچیان در مناطق هستیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس تصریح کرد: هوشیاری و تلاش مضاعف محیط بانان، افزایش گروه‌های نظارتی یگان اجرایی حفاظت محیط زیست در همه مناطق تحت نظارت محیط زیست فارس و تجهیز مناسب محیط بانان سپر حفاظتی مستحکمی ایجاد کرده و عرصه‌های محیط زیست تحت نظارت بیش از پیش قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار