رضایی کوچی:بر اساس رویکرد وزارت نفت، این وزارتخانه تنها به میزان 3 هزار میلیارد تومان به قیمت روز، قیر رایگان ارائه می کند، این در حالی است که بر اساس قانون وزارتخانه مکلف به تأمین 4 میلیون تن قیر رایگان است و مبنا برای اجرای این قانون باید قیمت قیر در سال گذشته مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 27 November 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس با بیژن زنگنه وزیر نفت و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، گفت: این نشست با دستور کار بررسی عملکرد دولت در تأمین و توزیع قیر رایگان برگزار می شود.


دولت باید 4 میلیون تن قیر رایگان برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص دهد

بر اساس قانون بودجه سال 97، دولت باید به میزان 3 هزار میلیارد تومان و تناژ 4 میلیون تن، قیر رایگان برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص داده شود، اما با توجه به افزایش قیمت قیر، وزارت نفت برای ارائه این محصول، مبنا را قیمت ریالی آن قرار داد
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قانون بودجه سال 97، دولت باید به میزان 3 هزار میلیارد تومان و تناژ 4 میلیون تن، قیر رایگان برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص داده شود، اما با توجه به افزایش قیمت قیر، وزارت نفت برای ارائه این محصول، مبنا را قیمت ریالی آن قرار داد.

وی گفت: بر اساس رویکرد وزارت نفت، این وزارتخانه تنها به میزان 3 هزار میلیارد تومان به قیمت روز، قیر رایگان ارائه می کند، این در حالی است که بر اساس قانون وزارتخانه مکلف به تأمین 4 میلیون تن قیر رایگان است و مبنا برای اجرای این قانون باید قیمت قیر در سال گذشته مد نظر قرار گیرد.

تدوین طرح استفساریه برای تعیین تکلیف موضوع تأمین قیر رایگان توسط وزارت نفت

رضایی کوچی از تدوین طرح استفساریه برای تعیین تکلیف موضوع تأمین قیر رایگان توسط وزارت نفت خبر داد و گفت: در این استفساریه آمده است که مد نظر نمایندگان مجلس در این رابطه، تأمین 4 میلیون تن قیر رایگان است و وزارت نفت مکلف به تأمین آن خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نشست امروز این کمیسیون برای بررسی نهایی طرح استفساریه و استماع توضیحات نهایی وزیر نفت برگزار شده و در نهایت طرح مذکور برای تصمیم گیری به صحن علنی مجلس ارسال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار