عضو شورای شهر اردبیل گفت:‌ ایجاد پل قدس اردبیل نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است که احداث این پل وحدت همه‌ جانبه و حمایت مسئولان را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 30 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سالار شاکر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:‌ متاسفانه اجرای طرح پل قدس که از مدت‌ها پیش در استان اردبیل مورد توجه قرار گرفته بود، به‌دلیل برخی مشکلات هنوز نتوانسته‌ایم این پل را احداث کنیم و برای راه‌اندازی این پل باید همت ویژه‌ای به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد:‌ پل قدس اردبیل یکی از پروژه‌های مهم شهرداری اردبیل است که باید برای احداث این پل علاوه بر بحث‌های کارشناسی و استفاده از توانمندی‌های متخصصان کاردان، اعتبارات ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شود.

شاکر با اشاره به لغو آئین تودیع و معارفه شهردار اردبیل گفت: مهمترین دلیل لغو این تودیع و معارفه برخی ناهماهنگی‌ها بوده و شورای شهر اردبیل در این راستا هیچ تقصیری نداشته است.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده قرار است تودیع و معارفه شهردار اردبیل به‌زودی برگزار شود و برخی گمانه‌زنی‌هایی که در مورد عدم برگزار نشدن این تودیع و معارفه وجود دارد، صحت نداشته و این آئین با روال قانونی خود و با ارائه عملکرد شهردار سابق و گزارش شهردار جدید به‌زودی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه 5 پروژه مشارکتی در سال‌های گذشته در استان اردبیل تعطیل شده است، افزود: شهرداری و شورای شهر اردبیل تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا بتوانند با راه‌اندازی این پروژه‌های مشارکتی توسعه استان را رقم بزند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار