در شرایط فعلی بارش برف در محور کیاسر به صورت ملایم ادامه دارد؛ میزان آب حاصل از ذوب شدن برف 15 و نیم میلیمتر، مقدار برف ۶ سانتی‌متر و دمای هوا در محور منفی 4 درجه سانتیگراد است.
کد خبر: ۶۹۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 22 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، در شرایط فعلی بارش برف در محور کیاسر به صورت ملایم ادامه دارد؛ میزان آب حاصل از ذوب شدن برف 15 و نیم میلیمتر، مقدار برف ۶ سانتی‌متر و دمای هوا در محور منفی 4 درجه سانتیگراد است.

نخستین برف زمستانی در بخش کوهستانی مازندران
 

براساس این گزارش، محمد رضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران از بارش نخستین برف زمستانی در کجور خبر داد.

محمد رضا رضوی در گفت‌وگو یی در مورد وضعیت جوی در استان اظهار کرد: طی روز گذشته بخش کوهستانی کجور نخستین برف زمستانی را به خود دید و بلده نیز سفید پوش شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف در محور کیاسر به صورت ملایم ادامه دارد؛ میزان آب حاصل از ذوب شدن برف 15 و نیم میلیمتر، مقدار برف ۶ سانتی‌متر و دمای هوا در محور منفی 4 درجه سانتیگراد است.

رضوی بیان کرد: امروز سه شنبه اول دی آسمان استان ابری همراه با بارندگی و در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف بوده و از بعدازظهر امروز کاهش ناپایداری هوا مورد انتظار است.

وی افزود: از فردا یکشنبه دوم دی، مناطق ساحلی و جلگه نیمه ابری به تدریج با کاهش ابر و در ارتفاعات آسمان استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود. از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری در مناطق ساحلی با احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

از فردا جوی نسبتا پایدار همراه با آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر تا پنجشنبه این هفته مستقر شده و دمای هوا نسبت به امروز با 6 تا 8 درجه افزایش به 17 تا 19 می رسد.

رضوی گفت: در پایان هفته، آسمان استان صاف تا نیمه ابری و از اواخر وقت با افزایش ابر و وزش باد همراه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار