مدير فناوري اطلاعات و شبكه دولت استانداري يزد:
مدير فناوري اطلاعات و شبكه دولت استانداري يزد گفت: نمايشگاه فناوري اطلاعات گامی موثر در تقویت زیرساخت دولت الکترونیک است.
کد خبر: ۶۹۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 24 December 2018

«محمدحسین زارع» در دومين نشست هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي استان درباره راه‌اندازي دولت الكترونيک، نمايشگاه فناوري اطلاعات را فرصت مناسبي براي دستگاه‌هاي اجرايي جهت نمايش خدمات الكترونيک خود به مردم دانست و اظهار کرد: هدف از راه‌اندازي دولت الكترونيک مشاركت حداكثري، منسجم و يكپارچه ادارات در نمايشگاه‌های مختلف است.

مدير فناوري اطلاعات و شبكه دولت استانداري يزد افزود: هدف دوم كاهش هزينه‌هاي شركت در نمايشگاه به علت استفاده از فضاي اشتراكي است.

«جعفر رحمانی» معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه‌ريزي نيز به شاخص EGDI اشاره کرد و گفت: در اين شاخص رتبه كشور در سال 2016 در دنيا 106 و در سال 2018 با 20 پله صعود به 86 رسيده است و اين ارتقا حاصل زحمات دستگاه هاي دولتي در ارائه خدمات الكترونيک به مردم بوده است .

وی دولت الكترونيک را عامل شتاب دهنده در تحول اداري كشور دانست و تصریح کرد: اين مهم مي‌تواند افزايش بهره‌وري، كيفيت و سرعت خدمات، كاهش فساد و افزايش رضايت مردم را در بر داشته باشد .

رحماني ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته در راه‌اندازي زون دولت الكترونيك، از دستگاه‌هاي اجرايي استان خواست در نمايشگاه فناوري اطلاعات خدماتي را كه مردم با آن سر و كار دارند ارائه نموده و از ارائه ساير اقدامات ادارات در حوزه فناوري اطلاعات خودداري كنند تا براي مردم جذابيت داشته باشد .

گفتني است؛ سيزدهمين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات استان از تاريخ 12 تا 16 دي ماه امسال در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان يزد برگزار شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار