مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نصب ۲۴ دوربین ترددشمار در سطح محور‌های مواصلاتی استان طی یکسال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 25 December 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی با بیان اینکه هم اکنون 74 دوربین ترد شمار در محورهای استان کرمانشاه داریم، افزود: تعداد این دوربین‌ها تا سال گذشته 50 مورد بود که طی یکسال اخیر 24 دوربین دیگر به این تعداد اضافه شده است.

وی از وجود 30 دوربین ثبت تخلف و کنترل سرعت در محورهای استان هم خبر داد و عنوان کرد: این دوربین‌ها توسط راهداری خریداری و نصب شده و گاهی با همکاری پلیس راه از اطلاعات آن برای ثبت تخلفات رانندگان استفاده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت پنج دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان، خاطرنشان کرد: این دوربین‌ها در پنج نقطه مهم و حساس راه‌های استان شامل عین‌الکش، چهارزبر، سه‌راهی ملاوی، گردنه پاتاق و ابتدای دهیاری خسروی نصب شده است.

به گفته کرمی پنج سامانه توزین در حال حرکت نیز برای جلوگیری از تردد ماشین‌های سنگین با اضافه بار نیز در پاسگاه حمیل، عین‌الکش، قزانچی، بیستون و سه‌راهی نهاوند فعال است.

وی با بیان اینکه تمام این سیستم‌ها به صورت آنلاین فعال هستند و اطلاعات وضعیت راه‌ها، جاده‌ها، میزان تردد خودروها، وضعیت ترافیکف وضعیت انسداد راه‌ها در زمان بارندگی و ... را در اختیار راهداری قرار می‌دهند، یادآور شد: در صورت وجود اعتبار و امکان اضافه کردن دوربین‌های بیشتر می‌توان از حوادث و مشکلاتی که در راه‌ها رخ می‌دهد، کم کرد.
.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار