سومین جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان سرپل ذهاب به ریاست فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و با حضور علیرضا حیدری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 27 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ حیدری در این جلسه که اعضاءشورای پدافند شهرستان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: امروز پدافند غیرعامل در شهرستان سرپل ذهاب بیش از پیش حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع پدافند کالبدی ولزوم رعایت آیین نامه 2800 زلزله و مبحث 21 مقررات ملی ساختمان گفت: اگردر گذشته در کیفیت ساختمان ها و اماکن مسکونی دقت لازم می شد امروز ما در شهرستان سرپل ذهاب شاهد تخریب بیش از 3500 واحد نبودیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به اصل (هزینه - فایده) تاکید کرد: پدافند غیرعامل ازاصلی ترین شاخص ها در امنیت پایدار است و هزینه در این حوزه، سرمایه گذاری است که اجرای آن موجب کاهش ‌آسیب پذیری خواهد بود.

حيدري تصریح كرد: پایبندی به قوانین و مقررات وضع شده در پدافند غیر عامل موجب عدم آشفتگی و پایداری ملی در شرایط بحرانی خواهد شد.

وی همچنين با اشاره به احداث ساختمان های جدید در این شهرستان بيان داشت: کلیه دستگاه های مسئول در شهرستان خصوصا بنیاد مسکن و مسکن وشهرسازی از فرصت بازسازی استفاده نموده و با نظارت بر ساخت وسازها نسبت به ایمن سازی بناها اقدام نمایند تا مردم با خیال آسوده به منزل های جدید خود بروند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار