کد خبر: ۶۹۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 28 December 2018
نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد پس از افتتاح بیمارستان بزرگ دکتر قربانعلی جلیل شهر یاسوج در محل سالن دولت برگزار شد که حواشی هم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد پس از افتتاح بیمارستان بزرگ دکتر قربانعلی جلیل شهر یاسوج در محل سالن دولت برگزار شد.

قبل از حضور وزیر بهداشت جمع زیادی از بازنشستگان علوم پزشکی پشت درب بیمارستان دکتر جلیل تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود و مطالباتشان شدند.

اما در شورای اداری وزیر بهداشت پاسخ این تجمع را داد و ابتدا به مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد اشاره کرد و با بیان این که مشکلات بازنشستگان را هم داریم افزود: در بحث بازنشستگان وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است که مشکلات را برطرف کند و امروز بازنشستگان بهداشت و درمان می‌گویند چطور است که بازنشستگان آموزش و پرورش و وزارت علوم مطالبات خود را گرفته‌‌اندند و ما نگرفته‌ایم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد که از سال 94 هنوز پول بازنشسته‌ها داده نشده و باید صادقانه به آن‌ها بگوییم که نداریم؛ یک روزی داشتیم و دادیم ولی الان نداریم.

وزیر بهداشت سپس به مشکل بازنشستگان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بخشی از بودجه در دست خود شماست اگر مطالبات بقیه استان‌ها را نمی‌دهند آقای تاجگردون که زبان قاطع و شیوایی دارند مشکل بازنشستگان این استان را برطرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار