امام جمعه کازرون گفت: راه نجات اقتصادکشور در داخل است و این را باید مسوولان به خوبی متوجه شوند.
کد خبر: ۶۹۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 31 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در آیین بزرگداشت ۹دی‌ماه که در مصلی جمعه این شهر با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد با اشاره به اینکه قبل از انقلاب چیزی به اسم انتخابات نداشتیم اظهار داشت: قبلا تنها یک انتخاب شورای ملی بود که منتخبان آن کاملاً مهندسی شده و با لیست سفارشی شاه و انگلیس از صندوق‌های رای بیرون می‌آمد و تمام سمت‌ها در این کشور انتسابی و موروثی بود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات سال 88 تعداد ۸۵ درصد از واجدان شرایط شرکت کرده که رکوردی در دنیا بود، گفت: در آن سال مردم ایران حدود ۴۰ میلیون رای به صندوق انداختند که تحمل این وضعیت برای دشمن سخت بود، چرا که نمی‌خواهند ایران الگویی در مردم سالاری دینی شود.

امام جمعه کازرون تاکید کرد: کلید تقلب در انتخابات را از یک سال قبل از آن زدند و گفتند انتخابات در ایران غیرقابل اعتماد بوده و ناظران خارجی دخالت کنند؛ یعنی می‌خواستند بگویند در ایران امنیت نیست و خود ایرانیان توانایی نظارت و کنترل را ندارند.

وی اضافه کرد: در همان سال آقایی که نفر دوم انتخابات بود و ۸سال نخست وزیر بوده و می‌داند که نتیجه انتخابات را نمی‌شود روز انتخابات داد، مصاحبه‌ای کرد و اعلام کرد پیروز قطعی انتخابات بنده هستم و اگر در انتخابات نتیجه دیگری حاصل شد بدانیدکه تقلب شده و همان روز به وی تذکر داده شد.

خرسند با اشاره به حضور مردم در ۹دی گفت: مردم ۹دی آمدند تا بگویند ما انقلاب و ولایت را دوست داریم، انتخابات تمام شد و همه مردم فارغ از هر جریان سیاسی آمدند.

وی ادامه داد: ۹دی مربوط به هیچ جریان سیاسی نیست، بلکه مربوط به اسلام و انقلاب بوده و مردم انقلاب را بیمه کردند.

خرسند تصریح کرد: امروز هم باوجود زحماتی که دولت و مجلس می‌کشند، راه خروج از مشکلات کشور، عمل به بیانات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: راه نجات اقتصادکشور در داخل است و این را باید مسوولان به خوبی متوجه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار