نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک‌های عامل نسبت به معدن داران استان کرمانشاه رویکرد سخت‌گیرانه‌ای دارند.
کد خبر: ۷۰۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 12 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،فرهاد تجری ، با اشاره به مشکلات متعدد معادن کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک‌های عامل رویکرد سخت‌گیرانه‌ای نسبت به معدن دارن استان کرمانشاه دارند.

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن استان مانند سایر بخش‌های دیگر در این شرایط اقتصادی در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند.

تجری با بیان اینکه این معادن‌ نیاز به سرمایه در گردش، توان مالی و تقویت اقتصادی دارند، بیان کرد: اما امروز متأسفانه به دلیل وجود بروکراسی نارضایتی معدن‌داران و همچنین معدن‌کاران استان‌های مرزی بیشتر شده است.

17 معدن راکد استان کرمانشاه فعال شد

تجری با اشاره به اینکه بخش معادن در کشور ما مظلوم واقع شده است گفت: معادنی که برای هر کدام از آنها پنج تا شش میلیارد تومان هزینه شده، اکنون فروش محصولاتشان قطره‌چکانی است و درآمد چندانی ندارند.

وی افزود: برخی از معادن استان کرمانشاه در حیات نیمه جان قرار دارند و به سختی فعال هستند.

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در مرکز و از روی کاغذ برای معادن کرمانشاه تصمیم می‌گیرند، بدون آنکه از نزدیک بدانند معدن‌دار با چه شرایط سختی در نقاط مرزی استان کار می‌کند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار