معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پل مکانیزه عابر پیاده خیابان کاوه به دلیل تامین نشدن برق راه اندازی نشده است که بارفع مشکل تا یکماه دیگر شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.
کد خبر: ۷۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 02 August 2015
علیرضا صلواتی اظهار داشت: پل مکانیزه عابر پیاده خیابان کاوه، تکمیل و به اتمام رسیده است اما به دلیل تامین نشدن برق آن هنوز این پل راه اندازی نشده است.

وی با اظهار اینکه این پل در صورت تعامل با شرکت توزیع برق اصفهان و رفع مشکل تا یک ماه دیگر برای تسهیل عبور و مرور عابران پیاده راه‌اندازی می‌شود، گفت: این پروژه بیش از حد طولانی شده است و به زودی راه اندازی می شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: درب ورودی پل های عابر پیاده به دلیل مسائل امنیتی و اجتماعی از ساعت ۱۰ شب تا شش صبح بسته می شود.

وی اعلام کرد: استفاده از پل ها در طول روز برای عبور و مرور بلامانع است مگر اینکه مشکلی در کارکرد پل ها به وجود بیاید که در آن صورت مجبور به بستن درب ورودی هستیم.

صلواتی از وجود ۸۹ پل غیر مکانیزه در شهر اصفهان خبر داد و اعلام کرد: این در حالی است که دو پل غیر مکانیزه دیگر در دست احداث است و بودجه احداث هفت پل دیگر در سال جاری در نظر گرفته شده که تا پایان سال باید راه اندازی شود.

وی با اشاره به وجود ۲۴ پل مکانیزه در سطح شهر اصفهان، تصریح کرد: سه پل مکانیزه نیز بزودی احداث و ۱۰ پل دیگر تا پایان سال راه اندازی می شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان بیان داشت: برنامه ای برای تبدیل تمام پل های غیر مکانیزه به مکانیزه نداریم چراکه برای احداث اولیه یک پل مکانیزه حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه نیاز است.

وی اعلام کرد: در صورتی اقدام به مکانیزه کردن یک پل می کنیم که هم ضرورت آن در برنامه شهری دیده شود هم تقاضای مردمی بالا باشد که به عنوان مثال احداث پل مکانیزه عابر پیاده روبروی دانشگاه اصفهان به خاطر تعداد زیاد دانشجویان و ضرورت آن احداث شد.

صلواتی با اعلام اینکه در دو هفته اخیر مسئولیت نظارت بر پل‌های عابران پیاده و روند چگونگی اجرایی آن برعهده این معاونت گذاشته شده است، گفت: در گذشته با پراکندگی در زمینه ساخت پل های عابر روبرو بودیم به طوریکه برخی از پل ها از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، برخی از سوی پیمانکاران و برخی توسط شهرداری مناطق ساخته می شد اما از دو هفته گذشته تمام نظارت ها برعهده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری گذاشته شده است.

وی گفت: پل ها باید برای حفظ ایمنی و در مکان هایی که واقعا نیاز باشد احداث شود اما هیچ کشوری مانند ایران با این حجم از احداث پل های عابرین پیاده مواجه نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
عالی بود ههههههههههههه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار