کد خبر: ۷۰۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۴ 22 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چهاردهمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی با حضور روسا،معاونین و مدیران ارشد کشور طی در روزهای 25 و 26 دی ماه 97 طی دو روزمتوالی در سالن همایشات صدا سیما برگزار شد.

دکتر حمید رضا خلیلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی  با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای اولین بار در فرآیند کسب جایزه تعالی منابع انسانی شرکت نمود، گفت: با توجه به استراتژی دانشگاه مبنی بر حرکت به سوی دانشگاه هزاره سوم، توجه به حوزه منابع انسانی و توانمندسازی کارکنان یکی از استراتژی ها و برنامه های محوری سازمان می شود.

وی راهکار دستیابی به کیفیت مطلوب و بهبود مستمر در سازمان را نیازمند استقرار مدل تعالی منابع انسانی در یک برنامه دراز مدت و مستمر در دانشگاه دانست و افزود: تبادل و اشاعه تجارب موفق، ترویج فرهنگ خودارزیابی در میان فعالان عرصه آموزش و شناخت نقاط قوت و زمینه‌هایی قابل بهبود این حوزه، نهادینه‌سازی آموزش و ترویج مفاهیم سرآمدی و کیفیت در سازمان‌های ایرانی و ارتقاء جایگاه حوزه منابع انسانی در برنامه ریزی‌ها و تصمیم سازی‌های کلان سازمانی از اهداف جایزه ملی تعالی منابع انسانی است.

خلیلی در ادامه خاطر نشان کرد: جایزه تعالی منابع انسانی بر اساس نظام نامه و دستور العمل‌های آن به برترین سازمان های ایرانی حائز شرایط لازم برای قرار گرفتن در یکی از سطوح تعالی حوزه مدیریت منابع انسانی، اعطاء می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز با هدف ارتقاء مستمر جایگاه و شاخص‌های منابع انسانی به صورت داوطلبانه در این جایزه شرکت نمود و در راستای نهادینه کردن مدل تعالی منابع انسانی از خرداد ماه سالجاری بیش از ده جلسه کاری تخصصی در تمامی حوزه‌های مربوط به منابع انسانی تشکیل داد. در این مدت تیم‌های کارشناسی لازم را تشکیل و تیم‌های بهبود را فعال کرده و در نهایت در هفته دوم آذر ماه تمام فعالیت‌های انجام شده به همراه اظهارنامه ارائه شده توسط دانشگاه به مدت دو روز توسط تیم ارزیابی کننده از دبیرخانه جایزه تعالی در دانشگاه بررسی شد. بر این اساس، طی مراسمی اهداء جایزه تعالی منابع انسانی با حضور جمعی از مدیران ارشد کشوری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و تقدیرنامه 3 ستاره جایزه ملی تعالی منابع انسانی در سال‌جاری به پاسداشت اقدامات مدیران ارشد در حوزه منابع انسانی به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اهداء شد.
 
بهمیی
 
خلیلی در ادامه از زحمات کلیه مدیران ارشد دانشگاه، مدیریت‌های تابعه معاونت توسعه، همه کارشناسان حوزه‌های مربوطه و همچنین مهندس امین عموری مدیر منابع انسانی دانشگاه که نقش محوری در انجام این فرآیند را داشت، تشکر ویژه نمود و برای همه این عزیزان از خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

گفتنی است دانشگاه های علوم پزشکی ایران، همدان، زنجان، تهران، اهواز و مشهد در بخش جایزه تعالی منابع انسانی، موفق به دریافت تقدیرنامه تعالی منابع انسانی شدند.
خبرنگار:امین روانان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خلیلی خوزی ست نه کهگلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
وقتی در مواقع باج گیری از دولتها و برداشت از نام استان بهمیی در لیستهای وکیلی و غریبپور و دیگرن جایی ندارد کاش الان هم بجای کهگیلویه ای همان محل خدمت ایشان یعنی خوزستان مطرح شود نه بلوف کهگیلویه ای بودن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار