شهردار مشهد در دیدار با نماینده حزب‌الله لبنان
شهردار مشهد در دیدار با نماینده حزب‌الله گفت: اسرائیل مطمئن باشد انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت.
کد خبر: ۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷ 23 January 2015

به گزارش تابناک، سید صولت مرتضوی در دیدار با نماینده حزب الله لبنان در مشهد، شهادت جهاد مقنیه فرزند عماد مقنیه را به حزب الله لبنان تسلیت گفت و گفت: حمله اسرائیل به سرداران و رزمندگان حزب الله محکوم است و اسرائیل مطمئن باشد انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت.

وی ضمن پذیرفتن دعوت حزب الله لبنان برای سفر به این کشور افزود: شهرداری مشهد آمادگی کامل دارد تجارب خود را در زمینه مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف در اختیار حزب الله قرار دهد و در این زمینه آنان را یاری رساند.

نماینده حزب الله در این دیدار حامل پیام حزب الله لبنان برای شهردار مشهد بود و دعوت‌نامه رسمی سلطان اسعد دبیر کل اتحادیه شهرداری‌های لبنان را برای سفر به این کشور تقدیم سید صولت مرتضوی کرد.

حاج حسین خیرالدین اظهار کرد: این سفر در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بین شهرداری مشهد و اتحادیه شهرداری‌های لبنان صورت گرفته و انتظار می‌رود با انتقال تجربیات در زمینه بازیافت، بتوانیم در جنوب لبنان کارخانه بازیافت احداث کنیم.

گفتنی است؛ بعد از ملاقات هیئت لبنانی با شهردار مشهد، گفتگوهای تخصصی این هیئت با تنی چند از مدیران شهرداری صورت گرفت. همچنین از کارخانجات بازیافت بازدید به عمل آمد و گفتگوهایی نیز با بخش خصوصی در برنامه کاری قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار