مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: سه هزار و ۲۷۸ نفر در این استان به شکل سازمان یافته در ورزش همگانی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۷۰۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 27 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام، بهروز حیدرزاده با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی در سطح استان تحت عنوان جاده سلامت طراحی و ساخته شده است، گفت: در تمامی شهرهای استان و شهر ایلام ورزش های صبحگاهی نیز انجام می شود.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۲۷۸ نفر ورزشکار سازمان یافته در هیئت ورزش های همگانی عضو هستند که در سال جاری بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در سطح استان در زمینه ورزش های همگانی برگزار شده است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار ورزشکار به صورت غیر سازماندهی شده در ورزش های همگانی فعالیت دارند که نشان از توجه مردم استان به ورزش است.

حیدرزاده از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان ملکشاهی طی اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: این همایش با حضور شبکه سوم سیما  به صورت زنده پخش خواهد شد.

شهردار ایلام نیز با اشاره به اینکه ۶ پروژه شامل جاده های سلامت و جاده مخصوص تردد دوچرخه در شهر ایلام در حال ساخت است، گفت: ایجاد نشاط و شادابی در شهر از اولویت های شهرداری ایلام است و در این زمینه پارک های محلی شهر نیز به وسایل ورزشی مجهز شده اند.
طالب صادقیان عنوان کرد: بیش از ۲۸ پروژه در شهرداری ایلام در حال اجراست که تکمیل این پروژه ها نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار