جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۴ میلیارد ریال کالا، احشام و سوخت قاچاق در شهرستان روانسر کشف شد.
کد خبر: ۷۰۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 30 January 2019

به گزارشتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس روانسر مبنی بر فعالیت تعدادی از قاچاقچیان در سطح شهرستان و اینکه قصد دارند مقدار زیادی محموله را به خارج از کشور قاچاق کنند، رسیدگی به موضوع و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی خودروی قاچاقچیان، ایستگاه‌های موقت بازرسی در محور‌های فرعی شهرستان روانسر به سمت جوانرود و پاوه برپا و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در مکان‌های مناسب جهت توقیف آن‌ها مستقر شدند.

سرهنگ مرزبانی خاطرنشان کرد: با عبور قاچاقچیان از محور‌های فرعی به سمت مرز، ماموران موفق شدند در ۴ عملیات جداگانه ۶ دستگاه خودروی آن‌ها را که حاوی مقدار زیادی محموله قاچاق بود، کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده قاچاقچیان، ۲ هزار لیتر نفت سفید، ۱۰ تن آرد قاچاق، یک هزار و ۷۵۰ کیلوگرم کودشیمیایی، ۲۲۵ کیلو انواع وسایل خرازی، ۴۰ تن چوب، ۹ دست وسایل آشپزخانه، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۱۵ راس گوسفند قاچاق کشف شد.

وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به ۴ میلیارد ریال می‌رسد.

سرهنگ مرزبانی بیان کرد: علاوه بر توقیف هر ۶ دستگاه خودروی قاچاقچیان، ۱۲ نفر نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: از ابتدای امسال با تشدید اقدامات کنترلی، برخورد‌های بسیار خوبی با قاچاقچیان صورت گرفته و ضربه‌های مهلکی بر پیکره آن‌ها وارد آمده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار