معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توسعه متوازن و متناسب نیازمند استفاده از توانمندی های زنان در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.
کد خبر: ۷۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 03 August 2015

به گزارش تابناک تبریز سعید شبستری در نشست هم اندیشی زنان در اهدای خون افزود: زنان علاوه بر اینکه بیش از نیمی از جامعه را تشکیل می دهند به واسطه نقش هایی که در خانواده دارند می توانند تاثیر بسزایی در توسعه جوامع داشته باشند.

وی با بیان اینکه زنان باید به مقام و موقعیت خود آگاهی و اشراف داشته باشند، ادامه داد: آنچه که مهم است حضور آگاهانه و فعالانه زنان در عرصه های مختلف است که می توانند نقشی کلیدی و سازنده ایفا کنند.

شبستری افزود: باید دقت داشت ایدئولوژی فکری ما ایدئولوژی اسلامی است و باید با بهره گیری از آن در مقابل هجمه های گسترده فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

وی اظهار کرد: صدها و هزاران کانال ماهواره ای به صورت شبانه روزی پیام ها و اطلاعات غلط فرهنگی را به خانواده های ما تزریق می کنند و باید هوشیار باشیم سریال هایی که حتی از کشور های همسایه پخش می شود بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: افزایش میزان طلاق و افسردگی ها در بین جوانان ناشی از تهاجمات فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: باید نسبت به مرد و زن نگاهی عادلانه در جامعه حاکم شود و قبول کرد توانمندی بانوان در برخی عرصه ها بسیار بالاست.

شبستری گفت: تغییر نگرش از نگاه سنتی به نگاه جدید که زن می تواند در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی و تحقیقاتی حضوری فعال داشته باشد باید از خانه آغاز شود.

وی ادامه داد: رسانه ها باید پتانسیل های بانوان را نشان دهند و زنانی را که با حجاب کامل به موفقیت های بزرگی دست یافته اند را به عنوان الگو برای زنان و دختران جامعه معرفی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت تدبیر و امید یکی از بهترین دولت ها در در عرصه سلامت بوده و آرزوی دهها ساله مردم در نظام سلامت را محقق کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و می توانند نقش بسزایی در فرهنگسازی اهدای خون در جامعه ایفا کنند.

سهیلا امیری افزود: انتقال خون فرآیندی است که همواره جان بیماران بسیاری را ازمرگ نجات می دهد و ضروری است نسب به ترویج آن بیش از پیش پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار