مرد جوانی که برای منتشر‌‌نکردن عکس‌های شخصی زن جوانی در شبکه‌های اجتماعی قصد اخاذی داشت، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 03 August 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، زن جوانی با مراجعه به پلیس فتا استان مدعی شد که شخصی ناشناس با او تماس گرفته و قصد اخاذی دو‌میلیون‌تومانی به بهانه منتشر‌نکردن تصاویر شخصی او را دارد.

زن جوان در توضیحات خود گفت:‌ «مدتی پیش برای خرید به یک سوپرمارکت رفته بود که پس از بازگشت از سوپرمارکت متوجه شد تلفن‌همراهش نیست. برای همین دوباره به همان مغازه بازگشت؛ اما فروشنده به او گفت که تلفن همراهی ندیده و آنجا جا نمانده است.»

چند روز پس از گم‌شدن تلفن‌همراه زن جوان مردی ناشناس تماس گرفت و زن را تهدید به منتشر‌کردن تصاویر و فیلم‌های شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی کرد و از زن جوان مبلغ دو‌میلیون تومان پول تقاضا کرد تا این کار را انجام ندهد.

زن جوان که قرار بود به‌تازگی در یک ارگان دولتی مشغول به کار شود، برای حفظ آبرو و از‌دست‌ندادن موقعیت شغلی که برایش پیش آمده بود، سریعا به پلیس فتا مراجعه کرد.

ماموران پلیس فتا توانستند با ردزنی‌های فنی متهم را که جوانی ٢٦‌ساله بود، قبل از اینکه اقدام به انتشار تصاویر زن جوان کند، شناسایی و دستگیر کنند.

متهم دوست فروشنده سوپر‌مارکت بود و روزی که زن جوان برای خرید به سوپرمارکت رفته بود، بدون آنکه فروشنده بداند، تلفن‌همراه زن جوان را که آنجا مانده به سرقت برده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار