کد خبر: ۷۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 03 August 2015
بنا به گزارش تابناک کرمان به نقل از دهقان نیوز: بالاخره دکتر شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی کشور پس از چند ماه از دوران مدیریت خود، تغییرات در مدیریت شعب استان ها را آغاز کرد.در پی فراخوانی که برای انتصاب سه مدیر شعب در استان های مرکزی، کهگیلویه و جنوب کرمان انجام شد در نهایت مدیران این سه استان پس از طی مراحلی انتخاب و طی مراسم های جداگانه ای معارفه شدند.
جهانپور معماریان که از مدیران لایق بانک کشاورزی بود و در کارنامه مدیریتی خود سابقه درخشانی در استان های کهگیلویه بویراحمد و خوزستان از او بجا مانده بعنوان رییس شعب بانک کشاورزی استان مرکزی معرفی شد. با توجه به سابقه ای که از معماریان سراغ داریم انتصاب وی بعنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی می تواند زمینه ساز رونق و شکوفایی کشاورزی در این استان شود.
همچنین در حکمی دیگر از خدمات ارزنده الماس مجیدی مدیر پیشین بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی و الله داد محمدی که از نیروهای توانمند و لایق و دارای سوابق خوب و درخشانی در این حوزه می باشد بعنوان مدیر جدید بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. محمدی که دارای تخصص و تعهد مثال زدنی در حوزه بانک و بانکداری می باشد با مدیریت خود در بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند زمینه ساز بهبود وضع کشاورزی در این استان شود.

 اما در اقدامی عجیب که بطور کلی سیستم فراخوان برای تصدی گری مدیریت بانک کشاورزی را زیر سوال برد و برخی ها شک و شبهه نسبت به صوری و فرمالیته بودن یکی از انتصاب ها دارد مربوط به صدور حکم برای یک شخص بعنوان مدیر شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان است. وی که در زمان حضور خود در بانک کشاورزی خوزستان بعنوان معاون بانک، به نقل از برخی منابع آگاه داخل بانک، هر لحظه امکان عزل او و نزول حکم وی بعنوان یک کارمند می رفت چگونه یک مرتبه به چنین جایگاهی می رسد و مدیر شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان می شود که لازم است بانک کشاورزی بعنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات به فعالان بخش کشاورزی که همواره بر بهره گیری از کارشناسان متخصص و متعهد در بخش کشاورزی تلاش دارد تا با ارتقاء بخش کشاورزی، رفاه اجتماعی را فراهم کند در این خصوص توضیح دهد. از سویی استاندار کرمان نیز در پی این انتصاب باید نسبت به آینده کشاورزی استان هوشیار باشد.

فرد مذکور در محل خدمت قبلی خود به نقل از برخی منابع داخلی بانک، دارای سابقه شایسته ای نبود چگونه به یکباره مدیر شعب بانک کشاورزی یک استان می شود ! البته ناگفته نماند تنها صفتی که می توان در ایشان مشاهده نمود و شاهدان هم در این خصوص گواهی می دهند پاکدستی وی است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بهرام شهدادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
جادارد ازنامبرده بعنوان ریاست بانک کشاورزی جنوب کرمان که انصافا فردی مخلص یاد کرد و تشکرکرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار