با حضور استاندار؛
ششمین جشنواره روابط عمومی های استان کرمانشاه با معرفی نفرات برتر در دو حوزه واحدهای روابط عمومی و ادرات و بخش های ۱۰ گانه هر حوزه بکار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 03 August 2015
به گزارش تابناک، ششمین جشنواره روابط عمومی های استان کرمانشاه عصر امروز دوشنبه با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از روابط عمومی های دولتی و خصوصی استان در محل دانشگاه فرهنگ و هنر علمی و کاربردی کرمانشاه برگزار شد.
در بخش ارتباط با رسانه ها، رتبه اول به اداره کل راه و شهرسازی رسید و رتبه دوم به اداره کل حمل و نقل و پایانه ها اختصاص یافت و ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و هواشناسی بر جایگاه سوم ایستادند.
در بخش پژوهش و افکارسنجی هم رتبه نخست نداشت و مقام های دوم و سوم آن به ادارات کل هواشناسی و کمیته امداد رسید.
همچنین شرکت پست، دانشگاه آزاد و شرکت گاز به عنوان رتبه های اول تا سوم بخش ارتباطات و رسانه های الکترونیک معرفی شدند و رتبه های برتر بخش مراسم و گرافیک محیطی به ترتیب به اتاق بازرگانی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و بانک ملی اهدا شد.
در بخش انتشارات و تبلیغات روابط عمومی اتاق بازرگانی رتبه اول و شرکت پست و اداره کل اقتصاد و دارایی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
دانشگاه علوم پزشکی، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و جهاد کشاورزی برترین های بخش مدیریت و برنامه ریزی از نظر هیئت داوران در این حوزه بودند.
در بخش گرافیک محیطی هیئت داوران اتاق بازرگانی را حائز رتبه اول، آموزش فنی و حرفه ای را به عنوان رتبه دوم و بانک ملی را به عنوان رتبه سوم معرفی کرد.
در ادامه مراسم بخش دیگری با عنوان تجلیل از 'ادارات و روابط عمومی' برگزار شد که طی آن شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، سپاه نبی اکرم (ص) و سیمان سامان در بخش انتشارات و تبلیغات و شرکت های بهره برداری نفت و گاز غرب، توزیع نیروی برق و آب منطقه ای غرب در بخش ارتباط با رسانه ها به رتبه های اول تا سوم معرفی شدند.
در بخش تکنیک های نوین ارتباطی نیز دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش استان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در بخش ویژه حوزه ادارات نیز، هیئت داوران کسی را حائز رتبه های دوم و سوم ندانسته و دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان روابط عمومی برتر در این حوزه معرفی شد.

و در پایان در دو بخش مذکور یعنی واحدهای روابط عمومی و ادارات، اتاق بازرگانی و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به عنوان برترین ها مورد تقدیر قرار گرفتند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار