ريیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از آغاز پیش‌فروش بلیت نوروزی شركت‌هاي مسافربري از دوازدهم اسفندماه به صورت توامان حضوری و غیرحضوری خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 25 February 2019

«حسین زاده» در اين باره تصريح كرد: طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال ۱۳۹۸ از روز شنبه ۲۵ اسفندماه 97 تا روز شنبه ۱۷ فروردين 98 به مدت ۲۲ روز به مورد اجرا گذارده خواهد شد.

وي اظهار كرد: پیش‌فروش بلیت نوروزی شركت‌هاي مسافربري از مورخ دوازدهم اسفندماه جاري به صورت توامان حضوری و غیرحضوری آغاز خواهد شد و شرکت‌های مسافربری می‌توانند پیش‌فروش اینترنتی بلیت را از طریق سایت‌های اختصاصی و مشترک خود انجام دهند.

ريیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: پیش‌فروش بلیت و اعزام سرویس‌های اتوبوسی الزاما می‌بایست با رعایت قواعد شبکه سیر و صرفاً در قالب شبکه سیر هر شرکت مسافربری انجام گیرد‌.

وي همچنين گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام طرح نوروزی ۹۸ و آغاز سفرهای نوروزی، بازدیدهای دوره‌ای توسط کمیته بازدید متشکل از دستگاه‌های مرتبط آغاز شد.

وي در اين رابطه افزود: در راستای برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین و کاربران حمل و نقل جاده‌ای در ایام طرح نوروزی و با هدف برخورداری از سفری ایمن و روان، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و موسسات مسافربری یزد و مرکز بهداشت، بازدیدی را از کلیه فضاهای موجود ترمینال اعم از مغازه های اغذیه فروشی، فضای سبز، محوطه ترمینال و سرویس های بهداشتی و خوابگاه رانندگان انجام دادند.

حسين زاده ادامه داد: در طول این بازدیدهای دوره‌ای، ضمن بررسی وضعیت موجود پایانه‌ها با مشاهده هرگونه مشکلی، موضوع به مدیریت ترمینال مسافربری اعلام و این کمیته خواستار تسریع در رفع موارد نقص تا قبل از اجرای طرح نوروزی شد.

اين مسئول تاکید کرد: در خصوص موارد مرتبط با سازمان پایانه‌های بار و مسافر شهرداری و مرکز بهداشت و انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری نیز موارد از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ تا در جهت رفع موارد، اقدامات لازم را معمول كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار