بخشدار مرکزی بافق گفت: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان ۶ پروژه‌ی ورزشی بخش مرکزی بافق به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 25 February 2019

داوود پور امینی بخشدار مرکزی بافق با اشاره به بهره برداری از ۶ پروژه ورزشی در بخش مرکزی بافق گفت: این پروژه‌ها شامل خانه‌های ورزش روستا‌های موری آباد، قطرم، شادکام، سید آباد وبساب و زمین چمن مصنوعی در روستای باقرآباد بافق است.

پورامینی افزود:آماده سازی مکان خانه‌های ورزشی از طرف بخشداری و دهیاری روستا‌ها به مبلغ هر خانه ورزشی حدود ۵۰ میلیون تومان انجام شده و تجهیز آن به وسایل ورزشی نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش انجام شده است مدارس فرسوده و قدیمی که قابل استفاده نیست برای احداث خانه‌های ورزش در روستا‌ها مرمت و بازسازی می‌شود.

پورامینی بیان کرد: زمین چمن روستای باقر آباد نیز با مشارکت بخشداری و اداره ورزش جوانان استان انجام شد و با همت خیران شهرستان در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی بافق ادامه داد: در مجموع برای بهره برداری از پروژه‌های ورزشی بخش مرکزی بافق اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار