معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری يزد گفت: شهروندان يزدي در قالب نذر دوچرخه‌ که تا 29 اسفند‌ماه ادامه دارد، می‌توانند دوچرخه‌های غيراستفاده اعم از سالم يا حتي خراب خود را به کودکان نیازمند هدیه کنند.
کد خبر: ۷۱۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 27 February 2019

«حمید زارع» در اين رابطه افزود: «نذر دوچرخه» زیرمجموعه طرح‌ ويژه نذر مهرباني جهت كمك و شادي کودکان، نوجوانان و جوانان بدسرپرست، بی‌سرپرست و آسیب دیده است كه البته که شامل 20 گزینه و بخش‌هاي مختلف مانند خرید لوزام التحریر، اهدای خون، خرید وسایل عید و انواع اعمال خیریه ديگر است.

وي در مورد اين نذر كه تا 29 اسفند‌ماه ادامه دارد، گفت: شهروندان در قالب اين نذر می‌توانند انواع دوچرخه‌های غیرقابل استفاده خود اعم از سالم يا حتی خراب خود را از طریق ارسال کلمه دوچرخه به سامانه 30006159 و تحویل آنها به سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بدهند.

زارع با اشاره به پیش‌بینی تحویل 50 دوچرخه تا پایان سال، ادامه داد: با چند نفر از تعمیرکاران نیز صحبت شده تا این دوچرخه‌ها را نو و سالم کرده و به کودکان اهدا کنند.

وي با بیان این که نذرهای دیگری مانند نذر دانشجویی اهدای کتاب نیز در حال اجرا است، گفت: افراد می‌توانند کتب غیرقابل استفاده خود را به سازمان تحویل دهند و حتی با تعدادی از کتاب‌های دریافتی معاوضه کنند.

زارع در پايان نيز با اشاره به برگزاری مراسم‌هایی به شکل مسابقات ورزشی و رقابتی تحت عنوان طرح نذر لبخند، خاطرنشان كرد: این طرح‌ها ویژه افزایش نشاط اجتماعی است كه در اماکن پرتردد و تجمع مردم مانند پمپ‌بنزین‌ها، پارک‌ها و استخرها برگزار خواهد شد و هدایای نیز در پایان به برندگان تعلق خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار