رحیمی، انتقادی هم از حضور نداشتن بعضی از مسئولان استان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کرد و گفت: مسئولانی که دلزده شده و بی مسئولیتی می‌کنند ، بهتر است هر چه سریع تر استعفا بدهند
کد خبر: ۷۱۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 27 February 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: توجه به گردشگری می‌تواند تاثیر مهمی بر افزایش بهره وری در اقتصاد استان داشته باشد.
رحیمی افزود: باید در زمینه گردشگری تبلیغات موثر و هدفمندی انجام شود تا بتوان گردشگری استان را به جایگاه مطلوب رساند .
او ادامه داد: افزایش کیفیت خدمات در مناطق گردشگری پر بازدید استان می‌تواند به جذب گردشگر و در نتیجه توسعه گردشگری کمک کند.
استاندار فارس اضافه کرد: در زمینه خدمات حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی نیز پیشرفت‌هایی صورت گرفته، اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم.
رحیمی بیان کرد: هر چند در زمینه حمل و نقل جاده‌ای با توجه به موقعیت جغرافیایی و میزان گستردگی و وسعت استان، حلقه اتصال چندین استان هستیم، اما هنوز در صدر آمار تلفات جاده‌ای کشور قرار داریم .
استاندار فارس گفت: انتظار داریم منتقدان ، انتقاد‌های سازنده و واقع بینانه و براساس عدالت و انصاف داشته باشند و در صدد تخریب دولت نباشند.
رحیمی، انتقادی هم از حضور نداشتن بعضی از مسئولان استان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کرد و گفت: مسئولانی که دلزده شده و بی مسئولیتی می‌کنند ، بهتر است هر چه سریع تر استعفا بدهند.
در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به عنوان مرکزی برای نو آوری‌ها وتجاری سازی اختراعات ، تاکید شد.
هم اکنون ۱۸۵ شرکت دانش بنیان در استان فارس فعالیت می‌کنند که پنجاه شرکت در پارک علم و فناوری استان مستقر است.
در این جلسه جمعی از مسئولان استان برنامه‌های خود را برای افزایش بهره وری اقتصادی در استان ارائه کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار