همایش ائمه جمعه شهرهای مازندران با موضوع تبیین گام دوم انقلاب اسلامی امروز در آمل برگزارشد.
کد خبر: ۷۲۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 28 February 2019

نماینده ولی فقیه درمازندران خواستارتوجه بیشتر به بازار ویژه شب عید وفراوانی کالا واجناس با نظارت بیشتر از سوی متولیان امر شد و گفت: با وجود برطرف نشدن مشکلات اقتصادی در کشور، متاسفانه مردم اکنون در تنگنای معیشتی قرار دارند و باید با مهار و اشراف کامل از سوی متولیان امر صنعت ومعدن ودستگاه ها نظارتی اوضاع نابسامان اقتصادی را کنترل و در دست گرفت.
آیت الله نوراله طبرسی افزود: گلایه های مردم نیز در دفاتر ومراجعه های حضور به امامان جمعه افزایش دارد و اینکه مردم به خاطر گرانی در بازار بیشتر نظاره گر اجناس هستند.
نماینده ولی فقیه با تاکید براینکه مردمی که با تکیه وپشتوانه حضور باشکوه و مثال زدنی آنها درچهل سالگی انقلاب بسیاری از توطئه های ازپیش طراحی شده دشمنان نقش برآب شد، گفت: باید بهترین تکریم وخدمات به این مردم همیشه درصحنه که پای انقلاب ونظام ورهبری هستند، از سوی مسئولان انجام شود.
امام جمعه ساری دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم به درستی وبا همه سختی ها ومشکلاتی که برسرراه کشور وجود داشت، در 40سال گذشته قدردان و محافظ انقلاب اسلامی بودند، گفت: با وجود همه این فشارها وتحریم های ظالمانه ، مردم در 22بهمن امسال تودهنی محکمی برپیکره استکبار زدند ونقشه های پلید آنها را نقش برآب کردند.
آیت الله طبرسی در ادامه از نقش رسانه ملی واستانی در انعکاس دستاوردهای نظام وحضور باشکوه مردم در جشن 40 سالگی انقلاب گفت و از مدیرکل وعوامل برنامه ساز صداوسیمای شبکه تبرستان قدردانی کرد.
برنامه عملیاتی تبیین بیاینه گام دوم انقلاب درمازندران در دست تدوین است
استاندارمازندران هم دراین نشست گفت: به منظور عملیاتی شدن برنامه وتببین بیانیه رهبرمعظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، این برنامه با پیگیری معاونت سیاسی استانداری مازندران درحال پیگیری وتدوین است.
احمد حسین زادگان افزود: سرفصل های مهم این بیانیه به صورت سندهای راهبردی با حضور همه صاحبان فکر واندیشه و نخبگان استان جمع آوری وان شاالله برای اجرایی شدن به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ خواهد شد.
وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه مردم در طی 40سال گذشته به دستاوردهای مهمی ازجمله استقلال وآزادی دست یافته است، ادامه داد: البته رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طی این سال ها وبه دفعات در بیش از یک دهه اخیر ساماندهی به وضعیت اقتصادی کشور را مورد تاکید ورسیدگی جدی از سوی مسئولان امر دانستند و به عنوان شعار هرسال نامگذاری کردند.
استاندارمازندران تصریح کرد: برخی از برنامه های اقتصادی به طور کامل عملیاتی نشد وباید به طور جدی در بحث عدالت ومبارزه با فساد درهمه بخش های اداری واقتصادی که دغدغه ومطالبه به حق مردم است، برخورد و از حالت حرف وشعار به صحنه عمل کشیده شود.
منطقه آزاد و پسماند مازندران در اولویت رسیدگی
حسین زادگان دربخش دیگری به برخی اقدامات عملی درمازندران اشاره کرد وگفت: اکنون مجموعه استان شاهد بیشترین وبهترین وفاق وهمگرایی دراستان است وبا پیگیری هایی که با دستگاه قضایی وبانک های استان انجام شد، از تعطیلی وتملک 18 واحد تولیدی وصنعتی استان جلوگیری شده واین روند برای دیگر واحدها نیز ادامه خواهد داشت.
نماینده عالی دولت درمازندران به جلسه اخیر مدیران استانداری ومدیران کل دستگاه های اجرایی با مجمع نمایندگان استان برای دو اولویت مهم استان، ایجاد یک منطقه آزاد اقتصادی و نیز اقدام های عملیاتی وزیربنایی برای موضوع پسماند استان در دستور کارجدی قرارگرفته و نامه مشترکی با امضای استانداری، مجمع نمایندگان وائمه جمعه استان به مسئولان امر کشوری ارسال شده است.
حسین زادگان گفت: برای سال98 شاهد اتفاق های خوب دربرخی حوزه ها ازجمله پسماند وتحولات اقتصادی دراستان خواهیم بود.
وی برگزاری برنامه دیدارهای مردمی استاندار ومدیران کل دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن برخی مشکلات قابل رسیدگی مردم در شهرستانها ونیز پیگیری برخی موضوعات ازطریق ویدئوکنفرانس با فرمانداران شهرستان را ازدیگربرنامه های درحال پیگیری برای پاسخگویی سریع به مردم بیان کرد.
کپی لینک http://www.iribnews.ir/009vj4

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار