دادستان دنا در شورای پیشگری از وقوع جرم عنوان کرد:
دادستان دنا گفت:بارها گفته ام و باز هم می‌گویم کسی که در شرایط فعلی کشور گران فروشی می‌کنند داعش وطنی است و از خود داعش بدتر است.
کد خبر: ۷۲۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 06 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دادستان شهرستان دنا در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم که به منظور بررسی راهکارهای جلوگیری از جرائم و تخلفات بازار،تعطیلات نوروز و چهارشنبه سوری با حضور دستگاه‌های ذیربط برگزار گردید عنوان کرد:کشور در یک شرایط ویژه قرار دارد و همه مسئولین دولتی که وظیفه ای را قبول کرده‌اند باید پای کار آمده تا کشور بتواند از این شرایط بحرانی عبور کند.

وی با بیان اینکه ما مسئولیت قبول کرده ایم و مردم از ما انتظاراتی دارند و ما در قبال انتظارات مردم مسئول هستیم بیان کرد:دستگاه‌های متولی که وظیفه بازرسی را دارند از بهترین نیروهای خود استفاده کنند که قویترین باشند و دغدغه واقعی برای مبارزه با گرانفروشی را داشته باشند.

علی ملک حسینی با اشاره به اینکه مشکلاتی از جمله ضعف مدیریت و ضعف نظارت در وضعیت فعلی کشور وجود دارد اظهار داشت:مردم ازما عدالت می خواهند و اگر با بی‌عدالتی برخورد نشود مردم نیز از مسئولین ناامید خواهند شد.

وی گفت:مردم شهرستان انتظار ندارند روزی یک تن گوشت توزیع شود اما از این که صد کیلو گوشت ناعادلانه توزیع شود ناراحت می شوند.

دادستان شهرستان دنا در ادامه بیان کرد مورد داشتیه ایم که انبارش پر از برنج بوده ولی گران فروشی می کرده است اما با برخورد شدید دستگاه قضا روبرو شده و از لیست عاملین توزیع حذف گردید.

این مقام قضایی در شهرستان دنا تاکید داشت: بازرگانی و جهاد کشاورزی تمامی عاملین توزیع را موظف کنند تا با نصب بنر قیمت بزنند تا همه چیز برای مردم روشن باشد.

دادستان دنا مبارزه با گرانفروشی را یکی دیگر از اقدامات دستگاه قضا دانست و بیان کرد:تمامی دستگاه‌های نظارتی و حتی مردم در صورت مشاهده گران فروشی با مستندات کافی به دستگاه قضا گزارش دهند تا دستگاه قضا نیز با جدیت برخورد کند.

وی عنوان کرد: بارها گفته ام و باز هم می‌گویم کسی که در شرایط فعلی کشور گران فروشی می‌کنند داعش وطنی است و از خود داعش بدتر است.

این مقام قضایی دنا در ادامه به توزیع گوشت مرغ تاریخ گذشته در دنا اشاره کرد و گفت:مورد داشته ایم که گوشت گرم مرغ تاریخ گذشته را به صورت منجمد در آورده و به مردم فروخته است.

ملک حسینی با بیان اینکه در مقام دادستان دنا و هر مسئولیت دیگر نخواهد پذیرفت در این شرایط به مردم ظلم شود گفت: از همه مسئولین می خواهم هر عاملی تخلفی داشت با آن تعارف نداشته باشد و اگر موردی بنا به دلایل سیاسی یا کاری با عاملی معذوریت دارد هزینه این کار را بر دوش ما بیندازد اما بگذارید عدالت  برای مردم اجرا شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار