مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورزشکاران معلول استان قزوین ظرفیت بالایی برای کسب مدالهای رنگارنگ در میادین ملی و بین المللی دارند که حمایت از آنها را در اولویت قرار داده ایم.
کد خبر: ۷۲۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 06 March 2019

ظرفیت بالای ورزشکاران معلول قزوین در کسب مدال‌های بین المللی

به گزارش تابناک قزوین، نخستین همایش همبستگی و آئین تجلیل از ورزشکاران دارای معلولیت، عصر سه شنبه با حضور کاظم نظم ده مدیرکل توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور، داودمحمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمع کثیری از ورزشکاران معلول مدال آور و خانواده‌های آنها در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم بیان کرد: برای دستیابی به توسعه پایدار، باید از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنیم و شرایط برای فعالیت همه گروه‌ها مهیا شود.

وی افزود: نگاه به توانمندی معلولان در سال‌های اخیر تغییر کرده دو با بسترسازی برای حضور معلولان در عرصه‌های مختلف بویژه میادین ورزشی شاهد درخشش این افراد با انگیزه و پویا هستیم.

علایی مقدم افزود: از خانواده‌ها خواسته‌ایم اگر فرزندی دارند که محدودیت دارد هرگز وی را در منزل نگه ندارند بلکه با استفاده از شرایط ایجاد شده برای شکوفایی استعدادهای آنها همت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران استان قزوین در مسابقات پارالمپیک و پار اسیایی نشان داد ظرفیت‌های خوبی داریم که باید حمایت شوند.

وی گفت: ۲۵ درصد مدال‌های کاروان پار آسیایی معلولان را ورزشکاران استان قزوین کسب کردند که این افتخار ضرورت حمایت بیشتر از ورزشکاران را دوچندان می‌کند.

در این مراسم از ۳۰۰ ورزشکار معلول و جانباز مدال آور استان در رشته‌های مختلف و پیش کسوتان آنها تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار