جهاددانشگاهی یزد صبح امروز جمعه‌ هفدهم اسفندماه با برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، میزبان افزون بر 3300 داوطلب از سراسر استان یزد بود.
کد خبر: ۷۲۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 09 March 2019

«جعفر رحمانی» معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در مورد این آزمون اظهار کرد: آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای اولین بار توسط جهاددانشگاهی برگزار شد و در استان یزد نیز خوشبختانه بازدیدهای صورت گرفته و گزارش‌‌های واصله از حوزه‎‎های برداردان و خواهران حکایت از برگزاری آزمون بدون هیچ مشکلی داشت.

به گفته وی، این آزمون که با حضور 3304 داوطلب از سراسر استان یزد مشتمل بر 1964 داوطلب آقا و 1340 داوطلب خانم برگزار شد، هم به لحاظ شرایط محیطی و هم به لحاظ زمان بندی دارای نظم و انضباط بسیار خوبی بود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تعداد پذیرفته شدگان نهایی این آزمون برای دستگاه‌‌ های اجرایی استان را 93 نفر اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی آزمون در بهار ۹۸ اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در استان یزد در قالب دو حوزه فرعی آقایان و بانوان در سازمان جهاددانشگاهی یزد و دانشکده‎‎های علوم و انسانی و فنی و مهندسی دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

داوطلبان در این آزمون که از ساعت 9 صبح آغاز شد، برای هر شغل ۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی را در مجموع ۱۹۰ دقیقه پاسخ دادند.

یادآور می‎‎شود؛ تعداد شرکت کنندگان ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر بود که این افراد به منظور استخدام در حدود 4۵۰۰ شغل دولتی داوطلب شرکت در آزمون شده بودند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار