کد خبر: ۷۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 05 August 2015
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز بر ساخت قرائت‌خانه‌ها در این البرز تأکید کرد و خواستار توجه مسئولان به این مهم شد.
ذبیح الله قائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جمعیت جوان این استان می‌طلبد تا اقدامات فرهنگی مناسبی نیز در آن صورت گیرد.

وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی در این استان باید تلاش خود را برای توسعه برنامه‌های فرهنگی دو چندان کنند و با تعامل بیشتر روند این برنامه‌ها را در البرز گسترش دهند.

قائمی یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این استان انجام داد را توسعه قرائت‌خانه‌ها و ساخت کتابخانه در مناطق محروم این استان عنوان کرد و افزود: ساخت سالن‌های بزرگ قرائت‌خانه در کنار کتابخانه‌های عمومی اقدامی بسیار موثر در گسترش فرهنگ کتابخوانی است، لذا لازم است تا بر اساس اولویت بندی‌های میزان سرانه ساخت کتابخانه را در مناطق محروم در رأس کار خود قرار دهیم.
وی گفت: متأسفانه سرانه مطالعه کتاب در کشور به ویژه در بین نوجوانان و جوانان بسیار پایین آمده لذا لازم است تا بسترهای این مهم فراهم شود و این قشر بیشتر به سمت مطالعه سوق داده شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز ادامه داد: استان البرز نیازمند توسعه زیرساخت‌ها در امور مختلف است که باید با تأمین اعتبارات و توجه به این مهم زیرساخت‌ها در البرز با گسترش بیشتری همراه باشد.

وی رشد پروژه‌های عمرانی را در استان البرز خواستار شد و گفت: برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توسعه پروژه‌های عمرانی هستیم تا بتوانیم میزان خدمات را در البرز با رشد همراه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار