استاندار اصفهان اظهارامیدواری کرد در پرتو انوار و عنایت خاصه حق تعالی، 1398 سال بهروزی مردم، شکوفایی اقتصاد ملی، تحکیم بنیادهای صلح بین الملل و غلبه بر چالش های فراروی کشور و استان باشد.
کد خبر: ۷۲۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 21 March 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی روز پنجشنبه با صدور پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال 1398 افزود: مردم شهید پرور استان با فرا رسیدن سال نو، کوچه باغ خاطره ها از سرشکی که در هجرت سرخ لاله ها فرو می چکد بارانی است و رخ بر افروختن لاله های بهاری، خاطره شهادت تنی چند از جوانان برومند، پاک باز، دین باور و خداجوی خطه شهید پرور استان اصفهان را تداعی می کند.
استاندار اصفهان در پیام نوروزی خاطرنشان کرد : با حلول سال نو پنجره ها را به باغ امید و احساس و چشمه سار عشق و ارزش های ماندگار می گشاییم تا شورانگیزترین حماسه های تاریخ و باشکوه ترین جلوه های جهان آفرینش را که آیینه در آیینه تکرار می شود نظاره گر باشیم.
وی با تبریک سال جدید به حاد مردم شهید پرور استان اصفهان، اظهارداشت: در پرتو انوار و عنایت خاصه حق تعالی سال 1398 سال بهروزی مردم، شکوفایی اقتصاد ملی، تحکیم بنیادهای صلح بین الملل و غلبه بر چالش های فرا روی کشور و استان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار