استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: هماهنگی های مدیریتی مانع از بروز بحران سیل در این استان و این پدیده طبیعی با کمترین مشکل سپری شد.
کد خبر: ۷۲۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 28 March 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در دیدار نوروزی با آیت الله محمد ناصری استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان افزود: پیش بینی های قبلی و هم افزایی بین بخشی بین دستگاه های اداری و عضو ستاد مدیریت بحران مانع از بروز مشکل و اختلال در استان اصفهان شد.
وی بیان کرد: تیم های خدمات رسان در حال آماده باش برای بارش های بعدی هستند و تمهیدات لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی در صورت بروز باران شدید پیش بینی شده است.
استاندار اصفهان با اشاره به وضعیت مسافران وگردشگران، یادآورشد: با ساماندهی و اسکان مسافران در مکان های سرپوشیده میهمانوازی خوبی از آن ها شد و بارش های شدید و سیلاب ها تلفات انسانی نداشت.
وی با اشاره به خشکسالی های پیاپی در استان اصفهان یادآورشد: بارش های زمستان و بهاری بخش زیادی از کمبود آب در استان را پاسخ داده و با توجه به بارندگی های آینده، مشکل کمتری در تامین آب شرب و کشاورزی در سال 98 خواهیم داشت.
در این دیدار آیت الله ناصری بر خدمت بیشتر به مردم توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: اگر این خدمت رسانی صادقانه و با تدبیر باشد آنگاه رضایت الهی و امام زمان(عج) نیز کسب می شود و عاقبت به خیری برای مسئولان خواهد داشت زیرا خدمت به مردم از اجر عظیمی برخوردار است.
استاد اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تمامی رفتار و اعمال انسان ها به نظر معصومین(ع) می رسد و خداوند ناظر بر رفتار ما است و اگر کوتاهی در انجام وظیفه باشد آنگاه برای جبران آن چیزی نداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار