تازه های پلیسی استان فارس
در تازه های پلیسی عجیب این هفته می خوانید از کشف بیش از 2 کیلوگرم هروئین از معده 3 قاچاقچی و دستگیری فروشندگان مواد مخدری که روغن موتور می دزدیدند و کشف نزدیک به 100 کیلو تریاک از یک خودرو 405 و بالاخره دستگیری سارق 50 خانه مسکونی در شیراز.
کد خبر: ۷۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 06 August 2015
تابناک فارس:

کشف بیش از 2 کیلو هروئین از معده 3 قاچاقچی!!!


رییس پلیس مبارزه با مواد استان فارس گفت:دو کیلو و 320 گرم هرویین از معده سه قاچاقچی مواد مخدر در شیراز کشف شد.

سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان مطلع شدند سه قاچاقچی مواد مخدر در یکی از محله های شیراز قصد دارند مقادیری مواد افیونی انتقال دهند.
وی ادامه داد:متعاقب آن ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و ضمن شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو پراید، سه نفر متهم را در ارتباط با این موضوع دستگیر کردند و با انجام مراقبت های ویژه پزشکی، دو کیلو و 320 گرم هرویین از معده آنها کشف شد و هر سه قاچاقچی دستگیر شدند و هم اینک تجقیقات بیشتر پلیس در این زمینه ادامه دارد.

کشف 98 کیلو و 699 کیلوگرم تریاک در دو شهرستان فارس

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از مطلع شدن از تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در یکی از جاده های لارستان با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ حسین خلیفه افزود:ماموران در محل یاد شده یک دستگاه خودرو پژو 405 را شناسایی و به آن دستور ایست دادند اما راننده این وسیله نقلیه بدون توجه به این فرمان اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این خودرو متوقف و در بازرسی از آن 98 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی ادامه داد: راننده این خودرو با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه از صحنه گریخت و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد نیز بیان داشت:در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان ، 11 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها 51 گرم هرویین ، 584 گرم حشیش ، 9 گرم شیره تریاک ،50گرم تفاله تریاک ،یک گرم شیشه و چهار گرم تریاک کشف کردند و یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد.

رد رشوه 10 میلیونی توسط مأمور وظیفه شناس

سرپرست بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس از رد رشوه 10 ميليون ريالي مأمور انتظامي شهرستان " داراب" خبر داد.
سرهنگ "رضا صادقي" با اعلام اين خبر گفت: مأموران مستقر در ايستگاه بازرسي "قلاتويه" شهرستان "داراب" هنگام كنترل و بازرسي خودروهاي عبوري به يک دستگاه تريلر مظنون و بلافاصله خودرو را متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو مقدار 29 كيلو و 250 گرم ترياك که به طرز ماهرانه اي در کابين محل خواب جاسازي شده بود، كشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به دستگيري راننده اين خودرو افزود: متهم جهت رهايي از چنگال قانون مبلغ 10 ميليون ريال وجه نقد به عنوان رشوه به يكي از مأموران پيشنهاد داد كه مأمور صحيح العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه كرد.

سرهنگ صادقي تصريح كرد: متهم به همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تحويل داده شد.

از فروش مواد مخدر تا سرقت روغن موتور!

فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" استان فارس از دستگیری سه نفر فروشنده مواد مخدرکه سارق روغن بودند، خبر داد.

سرهنگ "حسین خلیفه" گفت: برابر اطلاع واخبار واصله مبنی بر سرقت یک باب مغازه تعویض روغنی در شهر "جویم" توسط سه نفر سارق سابقه داروفروشنده مواد مخدر، موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي منزل متهمان را شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي گفت: هر سه نفر متهم دستگير و در تحقيقات به سرقت از مغازه تعويض روغني اعتراف كردند.

سرهنگ خليفه ادامه داد: در بازرسي از منزل سارقان اموال مسروقه شامل روغن موتور خودرو و همچنين نعدادي سلاح سرد كشف شد.

سارق 50 خانه مسکونی در شیراز دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: یک سارق منزل که توسط مأموران کلانتری "عباسیه" شیراز دستگیر شده بود، در پلیس آگاهی به ۵۰ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ سیروس حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: پرونده‌ای از کلانتری 13 "عباسیه" شیراز به مأموران این پلیس واصل شد که مفاد آن حاکی از آن بود که مأموران کلانتری هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به یک نفر که تعدادی وسایل منزل همراهش بود، مظنون و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهم به پلیس آگاهی استان انتقال و تحقیقات مأموران از این متهم آغاز شد خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های انجام شده وی به 50 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه ادامه دارد، افزود: در این رابطه تاکنون 30 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ حیدری به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگیرانه، احتمال سرقت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 و تقدیر و پیشنهادات خود از عملکرد پلیس را به شماره تلفن 197 گزارش دهند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار