مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با اشاره به بالا آمدن آب رودخانه کارون، گفت: پایانه درون شهری شهید فهمیده در بلوار ساحلی مسدود شده و مسافران این پایانه باید از پایانه میدان بسیج تردد کنند.
کد خبر: ۷۳۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 02 April 2019

سید کوروش حسینی‌زاده اظهار کرد: به دلیل بالا آمدن سطح رودخانه کارون و مجاورت پایانه درون شهری شهید فهمیده با رودخانه و بسته شدن بلوار ساحلی، کلیه مسیرهای منتهی به این پایانه، به میدان بسیج (فلکه ساعت) انتقال یافت.

وی افزود: شهروندانی که می‌خواهند از اتوبوس‌های مسیرهای پایانه شهید فهمیده استفاده کنند می‌توانند از پایانه آزادگان واقع در ابتدای خیابان‌آزادگان به صورت رایگان به میدان بسیج رفته و از آنجا با اتوبوس مورد نظر به مسیر خود ادامه دهند.

حسینی‌زاده به آماده‌باش کامل پرسنل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: خدمت‌رسانی به شهروندان اهوازی از ساعت ۶ صبح الی ۲۲ شب بدون تعطیلی ادامه دارد و سیلاب و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه اثری بر کیفیت سرویس‌دهی نخواهد گذاشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: در حال حاضر پایانه میدان بسیج (فلکه ساعت) جایگزین پایانه شهید فهمیده شده است و همشهریان برای تردد خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی اظهار کرد: زمانبندی اتوبوس‌ها براساس برنامه قبلی بوده و هیچگونه تغییری ایجاد نشده است و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز به خدمات‌دهی مستمر ادامه خواهد داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار