کد خبر: ۷۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 09 August 2015

به گزارش"تابناک یزد"، محمدرضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم گفت: اولین موضوعی که باید به آن توجه کنیم این است که با وجود همه سلیقه‌ها در درون جریان اصلاح‌طلبی، در نهایت همه باید با هم و به یک راه مشخص برویم؛ شرایط خاص کشور ایجاب می‌کند که باید با هم رفت؛ مثل اتفاقی که در انتخابات سال 92 افتاد و حاصل آن، نجات کشور بود.

 باید در نظر داشت که مشکلات دیگر کشور بر سر جای خود باقی است و اگر تدبیر نکنیم، کشور دچار مشکل خواهد شد. وی تصریح کرد: گاهی دریک شهر٬ نفوذ سیاسی اجتماعی یک فرد خاص از ده حزب سیاسی بیشتر است و اینها نکاتی است که در انتخابات سال 92 به آن توجه کردیم.

خاتمی با بیان اینکه در جبهه اصلاحات سلیقه‌های مختلفی داریم که باید در انتخابات فعالیت داشته باشند٬ گفت: اراده ما باید براین باشد که با یک لیست واحد از جبهه اصلاحات در انتخابات اعلام حضور کنیم؛ مثلا در استان قم سه نفر را به عنوان کاندیداهای جبهه اصلاحات معرفی کنیم و همه گروه‌های اصلاح‌طلب نیز پای آن را امضا کنند؛ در این بین نباید این اتفاق بیفتد که شخصی یا حزبی بگوید با این لیست همراهی نمی‌کنم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: برای جلوگیری از تفرقه در جبهه اصلاحات در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید کار هر استان و حوزه انتخابیه را به جمع اصلاح‌طلبان خود آن استان و حوزه انتخابیه واگذار کنیم٬ نه اینکه احزاب از بالا برای آنجا تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان شرایط خاصی برای حمایت از یک فرد در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند٬ گفت: فرد مورد نظر ما شخصی است که نه تنها گرد فساد بر دامنش ننشسته، بلکه توان مبارزه با فساد را داشته باشد؛ و البته اصلاح‌طلب باشد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار